FANDOM

Šikamaru Nara
260px-Shika
奈良シカマル Nara Shikamaru
Vardas Shikamaru Nara
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Rugsėjo 22 d.
Statusas Gyvas
Amžius I Dalis: 12–13

II Dalis: 15–17

Lytis Vyras
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakurė
Atstovybės Konohagakurė

Susivienijusių Šinobių Pajėgos

Klanas Nara
Ankstesnioji Komanda 10
Nindzė
Nindzės Rangas I Dalis: geninas, vėliau čuninas

II Dalis: džoninas

Sugebėjimai
Jutsu Šešėlių imitacijos džiutsu
Įrankiai Kunai

Čakros ašmenys

Šikamaru Nara (奈良シカマル, Nara Shikamaru) yra vienas iš pagrindinių serijos herojų, išsiskiriantis savo protu ir specialiais strateginiais sugebėjimais, tačiau yra labai tingus. Jis yra Čunino lygio nindzė iš Konohagakurės Nara klano ir Asumos komandos narys. Kartu su savo komandos draugais, jis sudaro naujos kartos Ino-Šika-Čo, kaip jų tėvai anksčiau. 

Biografija Redaguoti

Šikamaru yra vienintelis Jošino bei Šikaku Naros vaikas. Kai buvo mažas, jis žaidė nindzės žaidimą su savo bendraamžiais. Čodžis Akimičis norėjo žaisti irgi, bet kiti bendraamžiai atstūmė jį, teigdami, kad Čodžis yra pernelyg kvailas šitokiam žaidimui. Kuomet Šikamaru niekaip nepavyko įkalbėti kitų vaikų, jis nusprendė nežaisti ir išėjo į savo mėgstamą vietelę stebėti debesų. Čodžis irgi atėjo į tą pačią vietelę. Jiedu susipažino vieni su kitu ir abu pradėjo stebėti debesis. Čodžis pasiūlė Šikamaru užkandžių, kurių jis turėjo atsinešęs. Nuo to karto jie tapo geriausiais draugais; nindzių akademijoje jie sėdėjo viename suole. Akademijoje Šikamaru nemėgo mokytis, jis buvo tingus ir mieliau rinkosi miegoti pamokos metu, negu klausytis mokytojo Irukos mokymų. Per egzaminus jis taip pat nebuvo labai motyvuotas, todėl per rašymą jis neužpildė nė vieno lapo, kas lėmė jo prastus pažymius.