FANDOM

Amegakure

Amegakurė (liet. Kaimas Pasislėpęs Lietuje) yra mažas, bet labai industrializuotas kaimas kuris yra nežinomos teritorijos šalyje. Iš pradžių kaimelį valdė žmogus žinomas kaip salamandra Hanzo. Šis veikėjas dažnai veldavo savo kaimelį į karą, dėl kurio nukentėjo ir paprasti Amegakurės gyventojai, tarp jų ir Nagato tėvai.

Vėliau Hanzo nužudo asmuo, pasivadinęs Peinu, o pasekoje paaiškėja, jog tai Nagatas. Peinas išžudo visą Hanzo šeimą, karius ir patį jį. Vėliau Peinas įveda griežtą kaimelio tvarką bei politiką, dėl kurios kaimelis pasidaro labai atsargus ir uždaras. Peinas ima akylai stebėti atvykėlius ir netgi senus vietinius kaimelio gyventojus.

Klimatas Redaguoti

Amegakure Big Symbol

Amegakurės kaimelio skiriamasis ženklas

Šalyje visą laiką lyja, beveik niekada nešviečia saulė, o tik gaubia apsiniaukęs dangus ir lietus. Tačiau Painas gali sustabdyti arba vėl "įjungti" lietų. Lietaus pagalba Painas gali sužinoti ką žmonės veikia. Serijose vienintelį kartą, šiame kaimelyje saulė parodoma prieš Konan mirtį. Danguje pradėjo puikuotis vaivorykštė bei ryški saulė. Kai kurie gyventojai sakydavo, jog šalis tiesiog verkia dėl karų ir beprasmiškų žmonių mirčių.