FANDOM

Amegakure.png

Amegakurė arba Kaimas Pasislėpęs Lietuje yra mažas, bet labai industrializuotas kaimas kuris yra nežinomos teritorijos šalyje. Iš pradžių kaimelį valdė žmogus žinomas kaip Salamandros Hanzo. Šis veikėjas dažnai veldavo savo kaimelį į karą, dėl kurio nukentėjo ir paprasti Amegakurės gyventojai, tarp jų ir Nagato tėvai. Vėliau Hanzo nužudo asmuo, pasivadinęs Painu, o pasekoje paaiškėja, jog tai Nagatas. Painas išžudo visą Hanzo šeimą, karius ir patį jį. Vėliau Painas įveda griežtą kaimelio tvarką, dėl kurios kaimelis pasidarė labai atsargus ir uždaras. Painas akylai stebėjo atvykėlius ir netgi jos senus gyventojus.

Klimatas Redaguoti

Šalyje visą laiką lyja, beveik niekada nešviečia saulė, o tik gaubia apsiniaukęs dangus ir lietus. Tačiau Painas gali sustabdyti arba vėl "įjungti" lietų. Lietaus pagalba Painas gali sužinoti ką žmonės veikia. Serijose vienintelį kartą, šiame kaimelyje saulė parodoma prieš Konanos mirtį. Danguje pradėjo puikuotis vaivorykštė, bei skaisti saulė. Kai kurie gyventojai sakydavo, jog šalis tiesiog verkia dėl karų ir beprasmiškų žmonių mirčių.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki