FANDOM

Asuma Sarutobi (猿飛アスマ, Sarutobi Asuma) buvo džonino lygio Konohagakurės šinobis iš Sarutobi klano, taip pat ir Dvylikos nindzių sergėtojų grupės narys. Taip pat jis buvo 10 komandos kapitonas, kurioje buvo Šikamaru Nara , Ino Jamanaka , Čodžis Akimičis.

Mirtis Redaguoti

Asuma sužinojo, jog jo senas bičiulis Čiriku buvo nužudytas Akatsuki narių Hidano bei Kakuzio. Su savo buvusia 10 komanda bandė tuos Akatsuki narius susekti, atgauti pagrobtus draugo palaikus ir net užmušti Hidaną su Kakuziu.

Ino healing Asuma

Asuma miršta

Kovoje jam teko susigrumti Hidanu. Deja, jis naudojo keistas ir mirtinas puolimo taktikas. Turėdamas varžovo kraujo, jis galėjo jam tuo pačiu kenkti tą darydamas pats sau. Hidanas smeigęs sau į širdį tuo pačiu nužudė Asumą, o pats liko gyvas, kadangi buvo nemirtingas. Prieš mirtį Asuma paprašė Šikamaru uždegti jam paskutinę cigaretę, tarė kiekvienam komandos nariui atsisveikinimo žodžius.

Edo Tensei Redaguoti

Per Ketvirtąjį Didįjį Nindzių Karą Asuma buvo prikeltas. Jam teko kautis su savo buvusios komandos nariais. Asuma buvo sąmoningas, galėjo su jais bendrauti, bet negalėjo kontroliuoti savo veiksmų, todėl 10 komandai buvo sunku kautis prieš jį. Galų gale jiems pavyko užrakinti Asumą.