FANDOM

Danzo Šimura
Danzo
Vardas Danzo Šimura
Japoniškai 志村ダンゾウ
Suromėnintai Shimura Danzō
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Sausio 6
Statusas Miręs
Amžius II dalis: 72-73
Lytis Vyras
Kraujo Grupė AB
Santykiai
Atstovybės Konohagakurė

Šaknis

Klanas Šimura klanas
Nindzė
Sugebėjimai
Kekkei Genkai Šaringan

Mangekju šaringanas

Medžio stichija

Čakros Elementai Vėjo stichija

Medžio stichija

Žemės stichija

Vandens stichija

In stichija

Jang stichija

In ir Jang stichija

Danzo Shimura (liet. Danzas Šimura) yra Konohagakurės senolis bei Šaknies įkurėjas.

Jaunystė Redaguoti

A Young Danzo

Danzo jaunystėje

Nėra labai daug žinoma, tačiau Danzo jaunystės dienos bėgo Antrojo Hokagės valdymo laikais. Vienoje misijoje Antrasis Hokagė pareiškė, jog nuo kitos dienos Trečiuoju Hokage tampa Hiruzen Sarutobi. Žinoma, Danzo dėl to susierzino, nes jis norėjo tapti Trečiuoju Hokage, tačiau kad ir kaip bebūtų, Antrasis Hokagė įžvelgė Danzo viduje esančią tamsą, o Hiruzen buvo visai kitoks.

Pogrindis Redaguoti

Kalbant apie pogrindį, turima omeny jo asmenišką ANBU grupę, kurios taisyklės kiek skiriasi nuo tų ANBU, kurie yra tiesiogiai pavaldūs Hokagei. Danzo, vartojo griežtas taisykles. Jis į savo pogrindį priimdavo, žmones, turinčius savyje tamsą, neutralias emocijas ar šiaip paklydusius, kurie turi ypatingų gebėjimų, tačiau neranda savo kelio. Jo ANBU nariai nuo pat pradžių būna treniruojami nepasiduoti jausmams, nes esą jausmai aptemdo protą bei per juos neina priimti teisingų sprendimų.

Ryšiai su Orochimaru Redaguoti

Nėra daug žinoma, kokių ryšių jis turėjo su Orochimaru, tačiau jis bendraudavo su Orochimaru, iki tol kol jis paliko Konohą. Danzo toleravo idėją, kad Orochimaru taptų Ketvirtuoju Hokage, kai Trečiasis pasitrauktų, kadangi jis jautė, jog jo nerinks, kaip ir anksčiau. Tačiau Orochimaru buvo atmestas, vien po to, kai šiai idėjai paprieštaravo Hiruzenas. Mat Orochimaru turėjo per pakrypusių minčių, ar kažkokią tai tamsą savyje, nes vaikystėje per karą buvo nužudyti jo tėvai. Galų gale Orochimaru eksperimentai, kurių metu Orochimaru grobinėdavo žmones ar net mažus vaikus, kad galėtų pritaikyti Pirmojo Hokagės DNA. Šis eksperimentas būtų visiška nesėkė, jei ne vienas išgyvenęs vaikas. Tai buvo mums visiems žinomas Yamato. Orochimaru jau nebedėjo vilčių, tačiau Danzo jį pastebėjo ir pasiemė į savo pogrindį.

Mirtis Redaguoti

Danzo beaten

Danzo prieš mirtį

Danzo mirtis pasitiko kovoje su Sasuke. Mat kova vyko, po to, kai Sasukė sužinojo, jog Itachis išžudė savo klaną, dėl vyresniųjų įsakymo. Prieš mirtį jis panaudojo visą savo jėgą. Galop jis bandė susinaikinti kartu su Sasuke, bei Tobiu (Obito), kuris stebėjo kovą, bei pripažino Hiruzeną, kaip ir jo idealus.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki