FANDOM

Garis - garsus Ivagakurės šinobis kilęs iš sprogimo korpuso kaimelio. 
300px-Gari Anime

Garis

BiografijaRedaguoti

Anime, kažkokioje vietoje po Gario mirties, Oročimaru pradėjo rinkti savo DNR, kad naujai įkūnytų jį. Kabutas surado Gario kūną ir atidavė Oročimaru dėl mėginių.

AsmenybėRedaguoti

Gari yra asmuo mėgstantis vadovauti, ramus. Jaunų narių šinobi pajėgų susitikime, jis parodė visiems, kad jis atgimęs. Anime, parodoma, kad Garis turi didelį pasididžiavimą jo gebėjimais. Skirtingai nuo to manga, jis parodė savo karingą būdą. Jis taip pat apgailestavo, kad jis neturėjo galimybės kovoti su Pakura, kitokiu kekkei genkai vartotoju.

IšvaizdaRedaguoti

180px-Bakuton no Gari

Gario išvaizda

Jis turi smailus, šviesiai rudus plaukus ir dideles žandikaulio linijas. Dėl to, kad jis buvo prikeltas jo akys tampa žalios. Jis vilki standartinę Ivagakurės neperšaunama liemenę ir vienrankovius marškinius apačioje.

GebėjimaiRedaguoti

Jis buvo gerai įvertintas šinobis ir narys sprogimo korpuse per savo gyvenimą. Jis taip pat parodė didelias žinias, kad galėtų atpažinti retas ir uždraustas technikas. 

TaijutsuRedaguoti

Garis turi specialią taijutsu rūšį. Kaunantis jis naudoja kartu savo sprogimų kekkei genkai. Su šiuo deriniu, jis gali nužudyti daug priešų išskyrus Roką Li, kuris meistriškai moka išvengti smūgių.

Kaip parodyta anime, Garis turi didelį greitį ir yra fiziškai stiprus, gali pakelti visiškai suaugusį žmogų su viena ranka. 

Čakros elementaiRedaguoti

Garis gali naudoti sprogimų kekkei genkai. Žiūrėkite: Sprogimų stichija.

II dalisRedaguoti

Šinobių pasaulinis karas

Ruošiantis ketvirtam šinobių Pasauliniam karui, Garis yra prikeliamas Kabuto Jakušio, kad kovotų prieš kitus šinobius.
640px-Edo Tensei Shinobi Attacks

Garis su kitais

Pasaloje tikojo Netikėto puolimo skyrius, dėl Sai numestų bombų Gario ranka sprogo, tačiau ji greitai atsistatė. Tada Garis pastebėjo, kad jų kūnai nesunaikinami ir taip, jie galėjo kovoti be pavojaus, Garis šturmuoja neseniai įkurtą opoziciją, bet jį užpuola Gajus
Po kovos su Roku Li ir Gajumi, Garį užpuola

Kumogakurės nindzės.

Galiausiai po įvairių kovų buvo paleista Maišyta Pasaulinė Persikūnijimo technika, kuri išskaidė Garį ir jo sielą nuskrido į pomirtinį gyvenimą.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki