FANDOM

Naruto World map.png

Šalys veikia kaip atskiri politiniai objektai kurie valdomi kiekvieno kaimo Kagės. Naruto pasaulis yra panašus į viduramžių Japoniją daugeliu aspektų; Šalys palaiko pusiausvyra tarpusavyje kovodami. Dažnai pasirašomos taikos sutartys kurios nėra daugiau vertos negu popierius ant kurio yra parašytos. 

.

.

.

.

.

.

.

.

ŽEMĖS ŠALIS

Žemės Symbolis.png

Žemės šalis kolkas serijose sulaukė mažai dėmesio. Ši šalis yra šiaurės vakaruose nuo Ugnies šalies. Šios šalies gubernatorius yra žemės daimyo. Šalis daugiausiai yra isikūrusi akmeningose vietovėse. Pasienyje su kitomis šalimis yra kalnynas šitokiu būdu susidaro sunkus susisiekimas. Vejas kuris pučia iš šiaurės kartu su savimi nupučia akmenis į aplinkines šalis. Šis dalykas vadinamas "akmenų lietumi".

.

UGNIES ŠALISRedaguoti

Ugnies šalis yra viena iš didžiausių ir stipriausių šalių. Taipogi iš čia kilo daugelis pagrindinių serialo herojų. Šios šalies gubernatorius yra ugnies daimyo. ugnies šalis yra pirmoji kuri pasistatė 

Ugnies Simbolis.png

nindzių kaimą Konohagurę. Netrukus ir kitos šalys pasekė jos pavyzdžiu. Ugnies šalyje daugiausiai valdoma ugnies stichija. Tipiškai čia labai saulėta ir šilta. Nors ši šalis 

nėra pati didžiausi ,bet ji turi pati didžiausią kaimą.

.

Geležies Simbolis.png

GELEŽIES ŠALISRedaguoti

Geležies šalis yra padengta ledu bei sniegu. Politiniems tikslams nenaudojama. Taip pat nebu įtraukta į šinobių karus. Šinobiai turi seną susitarimą ,kad jie nekariaus su geležies šalimi. Neskaitant to sakoma ,kad geležies šalis turi labai stipria armija samurajų vietoj nindzių.

.

Žaibo Simbolis.png

ŽAIBO ŠALISRedaguoti

Žaibo šalis yra įsikūrusi pusiasalyje šiaurės rytuose nuo ugnies šalies ir yra viena iš penkių didžiūjų šinobių šalių. Šios šalies gubernatorius yra žaibo daimyo. Šalies centre yra kalnynai kuriuose žaibuoja todėl taip ir gimė šis vardas. Iš šių kalnų grandinių daugelis upių suteka į jūrą sudarydamos labai uolėtą krantą kuris yra labai gražus. Šalyje yra labai daug karštūjų vermių.

.

Sniego Simbolis.png

SNIEGO ŠALISRedaguoti

Sniego šalis buvo pagrindinė vieta kur vyko veiksmas filme Naruto Kino Filmas: Nindzių Susirėmimas Sniego Šalyje. Ši šalis filme buvo užimta tirono Doto Kazahanos kai jis nužudė savo brolį Soseta Kazahana.

.

Garso Simbolis.png

GARSO ŠALISRedaguoti

Garso šalis yra ugnies šalies kaimynė. Tai yra pakankamai nauja šalis politiniu atžvilgiu. .

VANDENS ŠALISRedaguoti

Vandens Simbolis.png

Vandens šalis yra sudaryta iš daug mažų salų iš kurių kiekviena turi savitas tradicijas. Salų oras tipiškai yra vėsus ir jas visada gaubia rūkas. Salose taipogi yra labai daug ežerų. Kai kuriose vietovėse pavyzdžiui kur Haku užaugo visada yra šalta ir truputi sninga. Šalies stichija yra vanduo. Šios šalies gubernatorius yra vandens daimyo.

.

VĖJO ŠALISRedaguoti

Vėjo Simbolis.png
Vėjo šalis yra viena labiau dėmesio sulaukiančių šalių. ši šalis yra įsikūrusi į pietvakarius nuo Ugnies šalies ir turi sienas su upių šalimi ir amegakure. Šios šalies gubernatorius yra vėjo daimyo. Šalies didžiąją dalį dengia dykumos. Kadangi šalyje nedaug lyja ir yra labai karšta tai kaimai įsikuria dykumų oazėse. Neskaitant šalies negailestingo klimato čia gyvena labai daug gyventojų. Nors praeityje ugnies ir vėjo šalys daug kovojo ,bet dabar jos yra geros kaimynės ir turi daug prekybinių sutarčių.

.

DANGAUS ŠALISRedaguoti

Dangaus Simbolis.png

Dangaus šalis buvo pagrindinė vieta kur vyko veiksmas filme Naruto: Shippuden Filmas 2: Ryšiai. Ši šalis buvo suformuota daugelių nindzių iš įvairių šalių kurie sugebėdavo savo čakra paversti į rūką ,kad galėtų skraidyti. Sakoma ,kad jie kovojo antrajame šinobių kare ir ,kad jų kaimas buvo sunaikintas kovoje su konohagakure už tai ,kad ji metė išukį penkioms didžiosioms šinobių šalims. Bet dangaus šalis išgyveno. Shinno yra šios šalies atstovas.

.

KITOS ŠALYS:Redaguoti

Benisu sala

Saldainių šalis

Meškų šalis

Paukščių šalis

Letenų šalis

Demonų šalis

Ilčių šalis

Miškų šalis

Medaus šalis

Karštųjų vandenų šalis

Raktų šalis

Kalnų šalis

Kaklo šalis

Makaronų šalis

Upių šalis

Smėlio šalis

Akmens šalis

Pelkių šalis

Arbatos šalis

Tai(That) šalis

Tai(This) šalis

slėnių šalis

Daržovių šalis

Sūkurių šalis

Medžių šalis

Mėnulio šalis

Jūros šalis

Roran šalis

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki