FANDOM

Hokagė - tai Konohos kaimelio lyderis. Jis yra išmintingiausias, stipriausias ir geriausias savo kaimelyje.

180px-Hokage hat.svg

Hokagės kepurė.

1 Hokagė. Haširama Senju  – legendinis nindzė, sugebėjes valdyti medieną. Jis buvo Senju klano vadas ir kartu su Učiha klano vadu Madara Uchiha įkūrė pirmąjį nindzių miestelį – Konohagakurę. Vėliau jis tapo pirmuoju Konohagakurės Hokage – Shodai Hokage (išvertus iš japonų kalbos – pirmasis ugnies šėšėlis). Buvo 3 Hokagės Hiruzen Sarutobi mokytojas,2 Hokagės  brolis ir 5 Hokagės, taip pat Tsunadės senelis.

.

180px-Shodai Hokage

Pirmasis Hokagė.

2 Hokagė. Tobirama Senju arba Nidaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – antrasis ugnies šėšėlis). Jis buvo pirmojo Hokagės Haširama Senju brolis. Pirmasis išrado mirusiųjų prikėlimo techniką –Edo Tensei. Buvo 3 Hokagės Hiruzen Sarutobi mokytojas ir 5 Hokagės Tsunadės dėdė.

180px-Tobirama Senju

Antrasis Hokagė.

3 Hokagė. Hiruzen Sarutobi arba Sandaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – trečiasis ugnies šėšėlis). Jis buvo pirmojo ir antrojo Hokagių mokinys. Vėliau treniravo Tsunadę , Oročimaru ir Džiraja kitaip dar vadinamus legendiniais saninais (išminčiais). Jis yra Asuma Sarutobi tėvas ir Konohamaru Sarutobi senelis.
180px-Hiruzen Sarutobi

Trečiasis Hokagė.

4 Hokagė . Minato Namikaze arba Yondaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – ketvirtasis ugnies šėšėlis), dar žinomas kaip Konohos geltonasis blyksnis (jis gavo šią pravardę, nes pasižymėjo nepaprastu greičiu). Jo mokytojas yra legendinis saninas (išminčius) Džiraja. Minato yra Naruto Uzumaki tėvas, kuris įkalino devynuodegį lapiną savo sūnaus kūne. Jis žuvo gindamas savo kūdikį ir Konohą nuo devynuodegio lapino atakos.

180px-Minato Namikaze

Ketvirtasis Hokagė.

5 Hokagė . Tsunadė arba Godaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – penktasis ugnies šėšėlis). Ji Hokagės postą perėmė iš savo mokytojo – Hiruzen Sarutobi. Jos senelis yra pirmasis Hokagė Haširama Senju. Po mažojo broliuko Navaki ir mylimojo Dan mirti švyko iš Konohos ir pradėjo lošti. Tsunadė yra viena iš legendinių saninų (išminčių) kartu su Džiraja ir Oročimaru. Ji yra pati stipriausia ir geriausia medicininė nindzė iš visų.

180px-Tsunade as Hokage

Penktoji Hokagė.

6 Hokagė. Kakašis Hatakė arba Rokudaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – šeštasis ugnies šėšėlis). Kakašis Hatakė priėmė pasiūlytas Hokagės pareigas po ketvirtojo nindzių pasaulinio karo. Garsus nindzė dėl savo neeilinių sugebėjimų, ir gerai žinomas Naruto Uzumakio, Sakuros Haruno, ir Sasukės Učihos mokytojas. Ketvirtojo nindzių pasaulio karo metu prarado savo Šaringan akį, tačiau jo jėgos tai beveik nepaveikė.

Kakashi (Hokage)

Kakašis - 6 Hokagė

7 Hokagė.Naruto Uzumakis  arba Nanadaime Hokage (išvertus iš japonų kalbos – septintasis ugnies šėšėlis). Pagrindinis Naruto mangos, anime ir filmų herojus, taip pat išskirtinis kad yra Asuros (Hagoromo Otsutsukės  – Šešių Kelių Sagės sūnaus) reinkarnacija. Praėjus keletai metų po Ketvirtojo nindzių pasaulio karo, vedė Hinatą Hyugą, ir susilaukė dviejų vaikų – Boruto Uzumakio, ir dukters Himavarės Uzumaki.

Naruto Boruto Movie

Narutas - 7 Hokagė

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki