FANDOM

Iškvietimo technika
Iškvietimas.jpg

Kanji

口寄せの術

Romanji

Kuchiyose no Jutsu

Literatūrinė anglu

Summoning Technique

Manga

Shinobi conjuration

Anglu TV

Summoning jutsu

Kitas

Ninja Art: Summoning Jutsu

Iškvietimo technika yra vietos-laiko nindžutsu kuri leidžia iškvietėjams perkelti gyvūnus arba žmones ilgus atstumus naudojant kraują.

KontraktasRedaguoti

Prieš tai kol gyvūnų iškvietimą būtų galima atlikti iškvietėjui reikia parirašyti sutartį su iškviečiama gyvūnų rūšimi. Kontraktas yra ritinio pavidalu kuriame kontrakto pasirašytojas krauju pasirašo savo vardą ir padeda pirštų antspaudus. Pasirašius šis kontraktas galioja net po mirties tik su sąlyga, kad kontraktas nėra pažeistas. Po viso šito, kad būtų galima iškviesti gyvūną reikia trupučio kraujo ant tos rankos su kuria pasirašė, sukaupti čakra ir padaryti tam tikrus ženklus ir tada  padeti ranką ant tos vietos kur norima iškvieti norimą gyvūną. Iškvietimo metu kiek yra naudojama čakros tokio stiprumo gyvūnas bus iškviestas.

Taip pat tūrėtu būti pridurta, kad, bet kas gali iškviesti gyvūnus nors nėra pasiraše kontrakto. Tereikia kontrakto pasirašiusio žmogaus kraujo, reikia moketi ženklus taipat, reikia pakankamo kiekio čakros, kad būtų galima iškviesti gyvūną. Iškviečiami padarai sugeba nustatyti kas bando juos iškviesti nustatydami kieno tai čakra.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki