FANDOM

Inaris
Inari.png
Vardas Inari
Japoniškai イナリ
Suromėnintai Inari
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Gruodžio 25
Amžius I dalis: 8

II dalis: 11

Lytis Vyras
Aukštis I dalis: 128,5cm
Svoris I dalis: 27,6kg
Kraujo Grupė A
Santykiai
Atstovybės Bangų šalis
Profesija Mokinys statybininkas
Šeima Tazuna (Senelis)

Tsunami (Mama)

Kaiza (patėvis)

Nindzė
Sugebėjimai

Inaris (jap. Inari) yra Bangų Šalies gyventojas, bei tiltų statytojo Tazunos anūkas. Inaris taip pat turi mamą, vardu Tsunami.

Istorija Redaguoti

Kad ir kaip bebūtų, tačiau Inaris iš pradžių buvo tiesiog paprastas verksnys, nemokėjo plaukti, o įkritęs į vandenį verkšleno ir bijojo nuskęsti. Vieną dieną jis susiduria su nedorais vaikais, kurie įmeta jo šunelį į vandenį. Inaris galvodamas, kad jis gali nuskęsti pradeda verkti ir tie blogi vaikai įstumia jį patį. Vėliau Inaris nieko neatsimena, tik atgauna sąmonę bei paaiškėja, jog jį išgelbėjo vyrukas, vardu Kaiza. Jis padrąsina Inarį neprarasti pasitikėjimo savimi, ragina ginti tai kas jam svarbu, nesvarbu kokios aplinkybės.

Naruto Shippuuden 180-279.jpg

Kaiza ir Inaris

Nuo to laiko Inaris jį laiko savo nebiologiniu tėvu (nežinoma, kas nutiko jo tikrajam tėvui). Tačiau vieną dieną į šalį žengia nusikaltėlių, bei narkotikų platinimo vadas Gatas, kuris nusprendžia pakelti ranką prieš Kaizą. Kitą dieną Kaiza yra nužudomas, o Inaris paskęsta nevilties liūnuose. Galiausiai jo senelį atlydi Kakašio komanda ir Inaris sutinka (tiesa, nelabai gražiai) Narutą, prie kurio pradeda neigti didvyrių egzistavimą. Narutas be abejo labai susierzina, ir pradeda moralizuoti jog verkimas nieko nepadės, nes esą verkia tik silpniausi, neturintys valios bei ryžto. Vėliau Inario mamą Tsunami pagrobia du Gato nusikaltėliai, kuriuos Inaris pasiryžta užpulti, vien tam, kad apgintų tai kas jam svarbu - savo mamą. Žinoma, Inaris nėra dar toks stiprus, kad sugebėtų ją apginti, tačiau jis nustebina Narutą, kuris šiam atlekia į pagalbą.

Inari and Tazuna in Part II.PNG

Paaugęs Inaris su Tazuna

Vėliau Inaris tampa stipresnis, labiau pasitikintis savimi. Paskutinį kartą jis Narutu susitiko, po to kai Painas sunaikino Konohagakurę. Inaris su keliais savo draugais tampa dailidėmis, ir taip gi pagal Konohos prašymą atkeliauja jiems padėti.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki