FANDOM

Princesė Kaguja Otsutsuki - pirmasis žmogus, kuris naudojo čakrą po Šinju vaisių pavartojimo. 
300px-Kaguya Infobox

Kaguja Otsutsuki

AprašymasRedaguoti

Seniai, kai tarp nežinomų kaimų vykdavo karai Kaguja - atvykusi toli iš žemės - nusprendė, kad reikia kažkaip išmokti Dievo gebėjimų, jog ji galėtų sustabdyti esančius karus, konfliktus. Dėl šios priežasties, ji suvartoja uždraustąjį Šinju vaisių. Taip ji įgyja čakrą, kurios dėka nutraukia visus karus. Vėliau ji pagimdė du sūnus, o vienas iš jų buvo pavadintas Hagoromu. Jie abu įgavo čakros galių. Tačiau Šinju noras susigrąžinti savo valdžią privertė medį įgauti siaubingą formą, kuri tapo žinoma kaip dešimtuodegis. 

180px-Kaguya with her two sons

Kaguja šalia savo dviejų sūnų.

Isiutęs dešimtuodegis siautėjo, iki kol Kagujos sūnus įveikė žvėrį ir užantspaudavo jį savyje, todėl Hogoromas tapo pirmuoju džinčiūrikiu. Po to Hagoromas pradėjo mokyti žmonija, jis sakė, kad čakrą reikia naudoti ne kaip ginklą, kaip Kaguja padarė.

Hagoromas aiškino, kad Kaguja kadaise panaudojo begalinę tsukuyomi, kad sustabdytų karus. 

Asmenybė Redaguoti

Kaguja troško sukurti taiką, kaip Hagoromas, tačiau ji tai darė labiau smurtiniu būdu nei Hagoromas. Ji naudojo savo galią, kad juos valdytų. Vėliau žmonės pradėjo galvoti apie ją kaip demoną.

IšvaizdaRedaguoti

Kaguja turėjo labai neryškius veido bruožus ir ilgus šviesios spalvos plaukus. Suvalgius Shinju vaisių, viduryje jos kaktos ji gavo Rinne - Šaringaną. Taip pat Kaguja turėjo ragus kyšančius iš galvos. Kaguya dėvėjo kimono su violetinėmis ir geltonomis juostomis ir tomoe ženklais. Jos antakiai buvo trumpi ir apvalūs - ženklas, kad ji aukštesniojo rango būtybė. Kaguyos nagai buvo ilgi ir tamsūs.

GebėjimaiRedaguoti

Po Šinju vaisiaus suvartojimo, ji įgavo milžinišką galią. Žmonės ją garbino ją iš baimės. Tiksliai nežinoma kokius gebėjimus ji turėjo, tačiau vienoje vietoje matoma kaip ji manipuliuoja žaibą. Kaguya turėjo jai vienai būdingų kekkei mora galių - ji galėjo naudoti savo kaulus kaip ginklus, bet jais pataikius į bet ką, tai iš karto pavirsdavo pelenais (taip ji nužudė Obito). 80 dievų vakuumo ataka leidžia jai materealizuoti milžiniškus čakros kumščius kurie yra tokie galingi, kad sugeba lengvai sunaikinti pilną Susanoo ir yra stipresni už Jinchūrikio čakros rankas. Kaguya gali savo plaukus leisti kaip adatas, kurios užtektinai stiprios, kad pervertų Susanoo. Kaguyos stipriausia ataka yra Išsiplečiantis Tiesos Siekimo Kamuolys (Expansive Truth - Seeking Ball) kurį ji gali iškviesti naudodama visą čakrą iš žmonių, esančių Shinju medyje. Jame yra visi čakros tipai, ir jis turi galią nušluoti viską ir pradėti iš naujo.

180px-Kaguya's Might

Kaguja manipuliuoja žaibą.

DōjutsuRedaguoti

180px-Kaguya dojutsu

Kagujos dojutsu.

Kaguja turėjo dvigubą dojutsu: susijungusius byakuganus ir šaringaną.

Su byakuganais ji galėjo matyti čakros sistemą. Naudojant abu dojutsu ji galėjo sukurti begalinį tsukuyomi.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki