FANDOM

Kakašis Hatakė
KakasisX
Vardas Kakašis Hatakė
Japoniškai はたけカカシ
Suromėnintai Hatake Kakashi
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Rugsėjo 15
Amžius I dalis: 26-27

II dalis: 29-31

Lytis Vyras
Aukštis I dalis: 1,81 cm
Svoris I dalis: 67.5 kg
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagure
Atstovybės Konohagakurė

Šaknis

Jungtinės šinobių pajėgos

Profesija Jungtinėse nindzių pajegose 3 padalinio vadovas

ANBU kapitonas

Šeima Sakumo Hatake (Tėvas)
Nindzė
Nindzės Rangas Džoninas
Akad. Baig. Amžius 5
Čūnino Tap. Amžius 6
Sugebėjimai
Kekkei Genkai Šaringan

Mangekju šaringanas

Čakros Elementai Žaibo stichija

Ugnies stichija

Žemės stichija

Vandens stichija

Jutsu Žinomiausias: Čidori
Įrankiai Varpeliai

Kunai peilis

Siūlai

Kakašis Hatakė (はたけカカシ, Hatake Kakashi) yra Konohagakurės Sakumo Hatakės (Baltojo Ilties) sūnus, vienas galingiausių ir labiausiai patyrusių džonino lygio nindzių Konohoje. Seniau priklausė ANBU specialiosios parengties būriui. Jis dar vadinamas Kopijavimo Nindze, nes turi unikalią akį – Šaringaną, kurį gavo kaip dovaną iš savo mirštančio draugo Obito Učiha. Jis yra plačiai žinomas tarp nindzių, be to, Kakašis yra 7 komandos kapitonas, prižiūrintis ir mokantis Narutą Uzumakį, Sasukę Učihą bei Sakurą Haruno (vėliau Sajų). Vaikystėje buvo Ketvirtojo Hokagės Minato Namikazės mokinys. Jo geras draugas ir amžinas konkurentas – Gajus. Jie tarpusavyje kovėsi beveik 100 kartų.

Po Ketvirtojo Didžiojo Šinobių Karo Kakašis tampa Šeštuoju Hokage.

Biografija Redaguoti

Ankstyvasis gyvenimas Redaguoti

Kadangi Kakašio motina mirė, kai jis buvo labai mažas, jį užaugino jo tėvas Sakumas Hatakė. Jo tėvas Sakumas išgarsėjo šinobių pasaulyje kaip Baltoji Iltis. Kai Kakašis dar tik įstojo į Nindzių Akademiją, jo tėvas gavo vieną misiją, kurios metu kilo pavojus jo bendražygiams, todėl jis, užuot įvykdęs sėkmingai misiją, išgelbėja savo draugus. Misijos nenusisekimas padaro nemažai žalos ugnies šaliai, kiti žmonės ir net jo bendražygiai pradeda peikti bei kritikuoti Sakumą, kad neįvykdė paskirtos užduoties. Nebegalėdamas pakelti psichologinio spaudimo, Sakumas nusižudo. Po tėvo netekties, nenorėdamas kartoti jo klaidų, Kakašis padaro išvadą, kad šinobių taisyklių laikymasis turi būti jo prioritetas.

Akademijoje Kakašis rinko gerus pažymius ir pelnė gabaus mokinio vardą, jis tapo populiarus kaip niekad. Būdamas penkerių Kakašis pabaigia akademiją metais anksčiau už savo bendraklasius. Tapus geninu, Kakašis paskiriamas į vieną komandą su Obitu Učiha bei Rin Nohara, o jų mokytoju tampa Minatas Namikazė.

Anime serijose Minato duoda mokiniams pirmąją varpelio užduotį, per kurią reikia sugauti du varpelius. Minatas taip saugo varpelius, kad mokiniai negalėtų jų sugauti be komandinio darbo. Vėliau, vykdant įvairias užduotis komandoje, iškildavo problemų dėl Kakašio griežto požiūrio į taisykles. Obitas, nors ir pavydėjo Kakašiui įgimtinių gabumų, dažnai susierzindavo dėl šitokio Kakašio elgesio.