FANDOM

300px-Kakuzu mugshot

Kakuzas

Kakuzas (jap. Kakuzu) yra pabėgęs Takigakurės nindzė, Akatsuki organizacijos iždininkas. Jo specialus gebėjimas yra susiųti ir sutvarkyti betkokius sužeidimus. Kakuzas ir Hidanas yra tobuli partneriai, nes Hidanas gali būti sulaikytas (bet nenužudytas) jam nukirtus galvą, tačiau Kakuzas gali jį susiųti, net iš menkiausių dalelių. Tai pat Kakuzas savo kūne gali sutalpinti iki penkių skirtingų širdžių ir jas naudoti atgaivinant keturis skirtingų elementų monstrus savo kūne. Kai visos širdys yra jo kūne, jis jas gali persiųsti į betkurią savo kūno dalį, tokiu būdu net nukirstos kūno dalys gali veikti atskirai nuo likusio kūno. Manoma, jog Kakuzui yra nemažiau kaip 100 metų, nes pats vieną kartą užsiminė, jog kadaise kovojo su Pirmuoju Hokage.

Būdas ir elgesys Redaguoti

Kakuzas yra labai rimtas, o jo partnerio Hidano elgesys jį tiesiog varo iš proto ir jam norisi jį nužudyti. Kakuzas sakė, jog niekas nenori su juo būti partneriu, nes ko gero dėl to, jog visi jie mirdavo. Jis taip pat turi priklausomybę pinigams, todėl dažnai medžioja žmones, už kuriuos gautų didžiulės pinigų sumos premiją. Jo manymu be pinigų nieko neitų padaryti ir tik su jais galima atrakinti kelią į gyvenimą. Nėra aišku kodėl jis prisijungė prie Akatsuki, bet tikriausiai todėl, kad naujame pasaulyje, jis galėtų turėti dar daugiau pinigų bei ten viešpatauti.

Kakuzu-and-Hidan-kakuzu-hidan-19135098-848-480

Kakuzas su Hidanu

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki