FANDOM

Kakuzas
Kakuzu
角都 Kakuzu
Japoniškai 角都
Suromėnintai Kakuzu
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Rugpjūčio 15 d.
Statusas Miręs
Amžius 91 (prieš mirtį)
Lytis Vyras
Aukštis 185 cm
Santykiai
Atstovybės Takigakure Symbol Takigakurė

Akatsuki Symbol Akatsuki

Nindzė
Klasifikacijos Pabėgęs nindzė
Sugebėjimai

Kakuzas (角都, Kakuzu) buvo pabėgęs Takigakurės nindzė, Akatsuki organizacijos iždininkas ir narys. Jo specialus gebėjimas buvo susiūti ir sutvarkyti bet kokius sužeidimus ar prisiūti prarastas galūnes. Kakuzas ir Hidanas buvo tobuli partneriai, nes Hidanas galėjo būti sulaikytas (bet nenužudytas) jam nukirtus galvą, tačiau Kakuzas galėjo jį susiūti, net iš menkiausių dalelių.

Biografija Redaguoti

Kakuzu UNSR

Kakuzas prieš prisijungdamas prie Akatsuki

Labai seniai Kakuzas, kai buvo Takigakurės elitinis nindzė, gavo įvykdyti vieną misiją, kurioje jis turėjo nužudyti Pirmąjį Hokagę Haširamą Senju. Deja, misija buvo nesėkminga, nes tuo metu niekas negalėjo prilygti Haširamai. Ne gana to, kad jam nepavyko įvykdyti misijos, grįžęs į gimtąjį kaimą, Kakuzas buvo pasitiktas su apjuoka bei pasmerkimu, viduje jis jautė kartėlį, o taip pat įkalintas kalėjime. Jausdamas neapykantą gimtajam kaimui jis paspruko iš kalėjimo, o pakeliui nužudė keletą kaimo senolių ir pasiėmė jų širdis. Taip pat su savimi nusinešė kaimelio visas uždraustas slaptas džiutsu.

Kakuzas gyveno atsiskyrėlio gyvenimą medžiodamas įvairius svarbius asmenis, šinobius ir už jų kūnus gaudamas dideles pinigines premijas, taip pat su savimi pasiimdamas galingų šinobių širdis, šitaip vis prailgindamas savo gyvenimą.

Kažkuriuo metu Kakuzas prisijungė prie Akatsuki organizacijos ir iš viso turėjo keturis partnerius, kurie buvo nužudyti dėl Kakuzo ūmaus būdo; žinoma, Kakuzas pasiėmė ir jų širdis. Vėliau jo partneriu tapo Hidanas, kuris pamėgo Kakuzą kaip nemirtingumo pradininką. Nors vienas kito jie nemėgo, Kakuzas ir Hidanas tapo labai suderinamais partneriais kovose.

Būdas ir elgesys Redaguoti

Kakuzu-and-Hidan-kakuzu-hidan-19135098-848-480

Kakuzas su Hidanu

Kakuzas yra labai rimtas, o jo partnerio Hidano elgesys jį tiesiog varo iš proto ir jam norisi jį nužudyti. Kakuzas sakė, jog niekas nenori su juo būti partneriu, nes ko gero dėl to, jog visi jie mirdavo. Jis taip pat turi priklausomybę pinigams, todėl dažnai medžioja žmones, už kuriuos gautų didžiulės pinigų sumos premiją. Jo manymu be pinigų nieko neitų padaryti ir tik su jais galima atrakinti kelią į gyvenimą. Nėra aišku kodėl jis prisijungė prie Akatsuki, bet tikriausiai todėl, kad naujame pasaulyje, jis galėtų turėti dar daugiau pinigų bei ten viešpatauti.

Gebėjimai Redaguoti

Kakuzas savo kūne gali sutalpinti iki penkių skirtingų širdžių ir jas naudoti atgaivinant keturis skirtingų elementų monstrus savo kūne. Kai visos širdys yra jo kūne, jis jas gali persiųsti į bet kurią savo kūno dalį, tokiu būdu net nukirstos kūno dalys gali veikti atskirai nuo likusio kūno. Manoma, jog Kakuzui yra nemažiau kaip 100 metų, nes pats vieną kartą užsiminė, jog kadaise kovojo su Pirmuoju Hokage.