FANDOM

ElementiKekkaiTotai.png

Kekkei Genkai pažodžiui reiškia "technika paveldima tik krauju" yra gebėjimas perduodamas genetiškai per konkrečius klanus. Tai padaro ,kad Nindzė gali turėti daugiau nei vieną iš sugebėjimų. Pvz: Ugnies čakra+vandens čakra .Kekkei Genkai gebėjimai, kurie veikia per naudotojo akis yra vadinami dōjutsu .Kita kekkei Genkai maišo vieno tipo elemento Čakra su kitu, sukurdama naują ir unikalią stichija pavieniams vartotojams, kurios paprastai yra neįmanoma normaliai pasiekti .Kekkei Genkai sukurtos stichijos neimanoma išmokti ar nukopijuoti .Tačiau kekkei Genkai gali būti perduodamas kitiems .Jei tai dōjutsu ,nes galima persodinti organą į kito kūną ,kaip tai buvo padaryta su Obito Učiha kuris savo Šaringan perdavė Kakašiui Hatakei. Naudotis šiuo organų reikalauja daug daugiau čakros nei tam kuris gimęs su kekkei genkai. Čakra elementai taip pat gali būti perduodami žmonėms kurie nėra klano nariai kaip Jamatui kuriam buvo atliktas DNR keitimas.Tai padarė Oročimaru, kuris norėjo įsigyti medienos išleidimo kekkei Genkai. Tačiau Jamato meistriškumas nėra toks galingas kaip kūrėjo: Hashiramos Senju. Yamato buvo tik vienas iš šešiasdešimties tiriamųjų kurie išgyveno.

HakuKekkeiGenkai.png

Haku Kekkei Genkai

StichijosRedaguoti

Pagrininės:

Maišytos:

Vanduo + Vėjas = Ledo stichija

Ugnis + Vėjas = Apdegimo stichija

Ugnis + Žaibas = Liepsnos stichija

Vėjas + Žaibas = Magneto stichija

Vėjas + Žemė = ???

Žemė + Žaibas = Sprogimų stichija

Vanduo + Žaibas = Audros stichija

Vanduo + Žaibas = Medžio stichija

Ugnis + Žemė = Lavos stichija

Ugnis + Vanduo = Verdančio vandens stichija

Žemė + Ugnis + Vanduo = Dulkių stichija

651432-1973848 orig.png

Kekkei Genkai - čakros maišymasis

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki