FANDOM

Mano vardas Konohamaru!
Episode 2.png
(木ノ葉丸だ コレ!, Konohamaruda Kore!)

Praėjusi serija

Susipažinkime: Narutas Uzumakis!

Epizodas

Narutas #2

Sekantis

Sasukė ir Sakura: Draugai ar Priešai?

Manga

2 skyrius

Veikėjai

Ebisu*Genzo*Konohamaru Sarutobi

Taktikos

Haremo taktika

Įrankiai

``````Nėra šiame epizode``````

Mano vardas Konohamaru! (木ノ葉丸だ コレ!, Konohamaruda Kore!) yra antroji serija originalioje Naruto Animėje.

SantraukaRedaguoti

Narutas panaudoja keistą nuotrauką savo nindzės registracijos blanke. Trečiasis Hokagė liepia jam persidaryti nuotrauką, nes ji visiškai nesamoninga, bet narutas panaudoja savo seksualiają techniką vardan to, kad jis suglumintu Hokage. Staiga į kabinetą ateina vaikas kuris bando užpulti Hokagę, bet užkliųną už savo šaliko ir pargriūna. Tada šis sako, kad Narutas jį pargriovė. Narutas būdamas karšto būdo puola ginčytis su vaiku, bet vaiką lydėjęs vyras vardu Ebisu pasako Narutui, kad tai yra Trečiojo Hokagęės anūkas Konohamaru Sarutobis. Tai pasakęs jis liepė treniruotis, kad taptu Hokage greičiau, bet perniukas pabėga paskui Narutą kol Ebisu visdar kalbėjo. Ebisu supanikuoja ir greitai išbėga paskui jį. Konohamaru paseka Narutą per Konohagakure tuo tarpu išvenginėdamas būti pastebėtam. Kai Narutas jį pastebi dėl akivaizdaus pasislėpimo, Konohamaru isako Narutui jį treniruoti kaip būti stipresniam nei Hokagė.

Po įvairių treniruočių žingsnelių Narutas paklausia Konohamaru kodėl jis taip nori tapti Hokage. Konohamaru jam pasako, kad niekas jo niekada nemato jo kaip asmenybės, o tik mato kaip Hokagės anūką. Konohamaru nori tapti Hokage, bet Narutas pasako, kad tai nebus lengva.

Ant Hokagės rūmų pastato Iruka paklausia Hokagės apie Naruto nindzės registracijos blanką. Hokagė paaiškina, kad jis turi problemu su įstatymu kuris neleidžia niekam prasitarti apie tai, kad Narutas yra džinčiurikis ir, kad jis baus visus kurie nesilaikys šio įstatymo. Jis taip pat pamini, kad ketvirtasis Hokagė visada Norėjo, kad Narutas būtų laikomas didvyriu, bet daugelis kaimo žmonių visdėl to jį mato kaip devinuodegį lapiną.

Ebisu galiausiai randa Konohamaru ir Narutą. Konohamaru paskelbia, kad jis treniravosi nugalėti savo senelį ir tapti Hokage. Ebisu tiesiog pasijuokia iš Konohamaru, kuris panaudoja seksualiąją techniką išblaškyti jį. Tada Narutas panaudoja šešėlinių klonų techniką kol Hokagė juos stebi teleskopine technika. Po to Narutas visus savo klonus transformuoja į nuogas moteris su savo seksualiąją technika, kuri priverčia Ebisui sukelti didžiulį nosies kraujavimą po kurio jis krenta be sąmonės. Narutas pasako Konohamarui, kad siekiant Hokagės titulo nėra jokių sutrumpinimu ir, kad jie bus priešininkai, ir, kad jie vieną dieną kausis dėl hokagės titulo.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki