FANDOM

Minatas Namikaze
300px-Minato Namikaze
波風ミナト, Namikaze Minato
Vardas Minato Namikaze
Asmeninė Informacija
Statusas Miręs
Amžius Prieš mirtį 24
Lytis Vyras
Kraujo Grupė B
Santykiai
Gimtoji Šalis Konohagurė
Klanas Namikaze
Profesija Hokagė
Ankstesnioji Profesija Mokytojas
Šeima Narutas Uzumakis, Kušina Uzumaki
Nindzė
Sugebėjimai
Minatas Namikaze (jap. 波風ミナト, Namikaze Minato) tituluojamas kaip "Konohos geltonasis blyksnis". Jis buvo legendinis šinobis, kuris vėliau tapo ketvirtuoju Hokage (Yondaime Hokage - Konohagurės ketvirtasis ugnies šešėlis). Kai Devynuodegis lapinas užpuolė Konohą, Minatas sugebėjo užantspauduoti demoną Kuramą: atskirdamas jo čakrą į dvi dalis, blogają (In ) savyje, ir gerają (Jang ) savo sūnuje: Narute. Jis iš tiesu nebuvo toks ir greitas, nes jam padėdavo jo Skraidančio Perkūno technika, kuri jį nuteleportuodavo labai greitai į kitą vietą.

Minatas dėl savo greičio labai gali lygintis su Antruoju Hokage.

Dar kai buvo mokytojas, jis turėjo tris mokinius - Kakašį, Obitą bei Rin. Tuomet jis su jais keliaudavo į pačias įvairiausias misijas, tačiau išaušo viena diena, kai jis savo mokinius pasiuntė keliauti į Iwagakurę. Ten žuvo Obitas, kai ant jo užkrito didžiulis akmuo, o vėliau ir Rin, kuomet ją nužudė Kakašis.

Ankstesnis gyvenimas Redaguoti

Minatas įstojo į Konohos Akademiją, su svajone nusipelnyti į gyventojų pagarbos bei pripažinimo, kad taptų vėliau Hokage. Kai Kušina atvyko į Konohą, ji buvo išsiųsta į tą pačią mokyklą, kaip ir Minatas. Jis iškart atkreipė dėmesį į jos nuostabius, raudonus plaukus ir tai jam sukėlė didžiulį įspūdį. Minatas buvo nepaprastai gabus nindzė, kuris pasirodo tik iš kartos į kartą. Kai Minatas tapo geninu, jis buvo paskirtas į mokytojo Džirajos komandą, o Džiraja pastebėjo nepaprastus Minato sugebėjimus ir jį paskyrė kaip savo pradedančiuoju mokiniu, pradėdamas mokyti jį įvairių technikų. Laikui bėgant, Džiraja patiki Minatu, jog jis kada nors išgelbės kaimelį ir apgins taiką joje.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki