FANDOM

MisijosRedaguoti

S – kategorijos misijos

Šios misijos yra atliekamos labai retais atvejais. Jos yra pačios pavojingiausios. Tik patys Kages, ANBU nariai ir džoninai vykdo šias misijas, aišku pasitaiko ir išimčių. Šios misijos dažniausiai siejamos su karais ar kovomis prieš S rango dingusius (pabėgusius) nindzes.

A – kategorijos misijos

Tik džoninai ar aukštesnės kategorijos nindzės gali dalyvauti šiose misijose. Vykdant A kategorijos misijas dažnai neišvengiama mirčių ar didelių sužeidimų.

B – kategorijos misijos

Šios misijos nėra tokios pavojingos kaip A kategorijos misijos, bet vistiek yra atliekamos čuninų ar kai kurių džoninų. Šios misijos dažniausiai siejamos su daiktų ar dokumentų sugrąžinimu arba asmenų apsauga.

C – kategorijos misijos

Šios misijos dažniausiai yra vykdomos geninų bei čuninų. Šiose misijose įprastai tenka saugoti kokį nors asmenį arba persiųsti, gabenti ar atgauti įvairius dokumentus ar daiktus.

D – kategorijos misijos

Šios misijos yra žemiausio lygio ir yra skirtos geninų lygio nindzėms. Vykdant šias misijas nėra rizikos susižeisti, o tuo labiau mirti. Šiose misijose dalyvauja ir džoninai kaip geninų lygio nindzių vedliai, nors jas gali atlikti ir vieni geninai.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki