FANDOM

Nagato Uzumaki
Nagato
長門 Nagato
Vardas Nagatas
Japoniškai Nagato
Asmeninė Informacija
Statusas Miręs
Lytis Vyras
Santykiai
Gimtoji Šalis Amegakurė
Klanas Uzumaki klanas
Nindzė
Sugebėjimai
Nagato Uzumaki (jap. 長門) - Amegakurės nindzė, įvaldęs dojutsu kekkei genkai (paveldima regimoji kovos technika) – Rinnegan. Jis yra Amegakurės valdovas. Nagatas, kaip ir Narutas, yra iš Uzumaki klano. Jis turi Senju klano DNR. Dėl jos, Nagatas galėjo lengviau valdyti Rinegan'ą.

Jis pats kovoja nedaug, bet valdo kitus šešis mirusius kūnus Rinnegan pagalba.Tie kūnai turi visiškai tas pačias galias kaip ir jis. Pats pagrindinis kūnas yra jo buvusio geriausio draugo ir tuo pačiu Akatsuki įkurėjo,Yahiko. Jo partnerė Akatsuki yra Konan.

Vaikystė Redaguoti

Nagato tėvai buvo nužudyti kai jis buvo mažas. Nuo tada jis turėjo klajoti kaip našlaitis, kol nesutiko Konan ir Jahiko.

AMEorphans

Nagato, Yahiko ir Konan

Po kažkiek laiko visi trys sutiko Jiraiya, vieną iš trijų Saninų. Jiraiya juos treniravo tris metus, o po jų paleido juos vienus įgyvendinti savo svajones padedant nuskriaustiesiems karų. Po kažkiek laiko jie trys jau sukūrė Organizaciją Akatsuki, žmonių gerovei. Po to, kai mirė Yahiko, organizacija pradėjo ieškoti žmonių, kurie turėjo Uodeguotuosius Demonus savyje, dar žinomus kaip Džinčiurikius.

Mirtis Redaguoti

Naruto meets nagato

Narutas kalbasi su Nagatu

Nagato galios yra valdyti gravitaciją, susiurbti atakas, prikelti iš numirusiujų ir daug kitų. Vieną iš jo galių, Rinne Rebirth Jutsu norėjo panaudoti Madara Uchiha, tam, kad galėtų pats prisikelti iš numirusiujų ir užvaldyti pasaulį. Bet deja, Nagatui nepavyko įveikti Naruto valdant Pain, todėl kai Narutas laimėjo kovą, jis atvyko į Konan iš popieriaus padarytą medį-slėptuvę ir ten jis savo žodžiais privertė Nagato patikėti juo, ir panaudoti Rinne Rebirth Jutsu ant visų Konohos mirusių gyventojų, kurie žuvo nuo Pain rankos. Atgaivinęs mirusiuosius, Nagatas išsekęs pats mirė.