FANDOM

Nagato Uzumaki
Nagato.png
長門 Nagato
Vardas Nagatas
Japoniškai Nagato
Asmeninė Informacija
Statusas Miręs
Lytis Vyras
Santykiai
Gimtoji Šalis Amegakurė
Klanas Uzumaki klanas
Nindzė
Sugebėjimai
Nagato Uzumaki (jap. 長門) - Amegakurės nindzė, įvaldęs dojutsu kekkei genkai

(paveldima okularinė kovos technika) – Rinnegan. Jis yra Amegakurės valdovas. Nagatas, kaip ir Narutas yra iš Uzumaki klano. Kadangi jis kilęs iš Uzumaki klano, jis turi Senju klano protėvių, ir pats turi Senju klano DNR. Dėl jos, Nagatas galėjo lengviau valdyti Rinegan'ą.

Jis pats kovoja nedaug, bet valdo kitus šešis mirusius kūnus Rinnengan pagalba.Tie kūnai turi visiškai tas pačias galias kaip ir jis. Pats pagrindinis kūnas yra jo buvusio geriausio draugo ir tuo pačiu Akatsuki įkurėjo,Yahiko. Jo partnerė Akatsuki yra Konan.

Mirtis Redaguoti

Nagato galios yra valdyti gravitaciją, iškviesti gyvūnus (Iškvietimo technika), Susiurbti atakas, prikelti iš numirusiujų ir daug kitų. Vieną iš jo galių, Rinne Rebirth Jutsu norėjo panaudoti Madara Uchiha, tam, kad galėtų pats prisikelti iš numirusiujų ir užvaldyti pasaulį. Bet deja, Nagatui nepavyko įveikti Naruto valdant Pain todėl kai Narutas laimėjo kovą jis atvyko į Konan Iš popieriaus padarytą medį ir ten jis savo žodžiais privertė Nagato patikėti juo, ir panaudoti Rinne Rebirth Jutsu ant visų Konohos Mirusių gyventojų per Naruto ir Pain kovą. Atgaivinęs mirusiuosius Nagatas išsekęs mirė.

Vaikystė Redaguoti

Nagato Tėvai buvo nužudyti kai jis buvo mažas. Nuo tada jis turėjo klajoti kaip našlaitis, kol nesutiko Konan ir Jahiko.

AMEorphans.png

Nagato, Yahiko ir Konan

Po kažkiek laiko visi trys sutiko Jiraiya, vieną iš trijų Saninų. Jiraiya juos treniravo tris metus, o po jų paleido juos vienus įgyvendinti savo svajones padedant nuskriaustiesiems karų. Po kažkiek laiko jie trys jau sukūrė Organizaciją Akatsuki, žmonių gerovei. Po to, kai mirė Yahiko, organizacija pradėjo rinkti žmones kurie turėjo Uodeguotuosius Demonus savyje (pvz: Naruto), dar žinomus kaip Jinchuurikius.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki