FANDOM

Uh-oh.png

Šis puslapis, Narutas Uzumakis, yra apsaugotas Sakuros Haruno, todėl prie jo nagus gali prikišti tik profesionalūs redaguotojai!
Twitch.png
Narutas Uzumakis

300px-Naruto newshot.png

Naruto Uzumaki.png

Naruto as the Seventh Hokage.png

2417 render Naruto.png

Naruto's TBM1.png

Vardas Narutas Uzumakis
Japoniškai うずまきナルト
Suromėnintai Uzumaki Naruto
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Spalio 10
Amžius I dalis: 12-13

II dalis: 15-16

Lytis Vyras
Aukštis I dalis: 145.3 cm-147.5 cm

II dalis: 166 cm

Svoris I dalis: 40.1 kg-40.6 kg

II dalis: 50.9 kg

Kraujo Grupė B
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakure
Gimtoji Šalis Ugnies šalis
Atstovybės Konohagakurė

Myōboku kalnas

Klanas Uzumaki
Šeima Minatas Namikaze (Tėvas)

Kušina Uzumaki (Motina)

Džiraja (Krikštatėvis)

Borutas Uzumakis (Sūnus}

Himavari Uzumaki (Dukra)

Hinata Hijuga (Žmona)

Nindzė
Nindzės Rangas Geninas
Klasifikacijos Džinčiurikis

Sage (Išminčius)

Registratūra 012607
Akad. Baig. Amžius 12
Sugebėjimai
Demonas Kurama (yang forma)
Čakros Elementai
18px-Nature Icon Wind.svg.png

Vėjo elementas

Jutsu Iškvietimo technika (varlės)

Rasenganas

Šešėlinių klonų džiutsu

Daugybės šešėlinių klonų džiutsu

Vėjo elementas: Rasenšurikenas... etc.

Įrankiai Kunai peilis

Šešėlinio klono džiutsu ritinėlis

Narutas Uzumakis. – Pagrindinis veikėjas, trylikos metų našlaitis gyvenantis Ugnies šalyje, kaimelyje pavadinimu Konohagakure arba tiesiog Konoha (išvertus iš japonų kalbos tai reiškia kaimelis pasislėpęs po lapais). Narutas nuo pat vaikystės savyje nešioja įkalintą demoną – devynuodegį lapiną (Kurama). Šį lapiną į Naruto kūną įkalino ketvirtasis kaimelio valdovas (Yondaime Hokage-Minatas Namikaze), taip išgelbėdamas kaimelį nuo pabaisos antpuolio. Po šio įvykio visi kaimelio gyventojai ėmė bijoti nuožmaus lapino tūnančio Naruto viduje ir tai išreiškė ignoruodami Narutą ir visaip jo vengdami. Narutui buvo labai liūdna gyventi vienui vienam, jis nesuprato kodėl žmonės jo vengia (Ketvirtasis Hokagė uždraudė Narutui papasakoti apie lapino antpuolį). Jis visais įmanomais būdais stengėsi atkreipti į save dėmesį, dažniausiai krėsdamas pokštus, dėl to kaimelio gyventojai dar labiau jo nemėgo. Didžiausia Naruto svajonė yra tapti Hokage (kaimelio valdovu), nes tada, jo nuomone, jis įgytų žmonių pripažinimą ir pasitikėjimą. Pabaigęs nindzių akademiją ir tapęs genino lygio nindze, jis paskiriamas į 7 būrį, kartu su Sakura Haruno ir Sasuke Učiha, jų mokytoju tampa patyręs džonino lygio nindzė vardu Kakašis Hatakė .

Istorija

Narutas gimė ketvirtojo Hokagės (Minatas Namikazė) ir antrosios Kuramos Jinčiurikės (Kušina Uzumaki) šeimoje. Naruto tėvai jam išrinko vardą pagal Džirajos pirmosios knygos pagrindinį herojų tokių būdu padarant Saniną jo krikštatėviu. Iki Naruto gimimo jo tėvai ir Trečiasis hokagė (Hiruzen Sarutobi) bijojo, kad devinuodegį saugantis antspaudas gali dingti todėl, kad taip nenutiktų Kušina buvo nugabenta į labai slaptą vietą, kuri buvo už kaimo.
180px-Naruto and Kushina2.png

Kušina su gimusiu Narutu.

Kad gimdymo vietoje nieko nenutiktų Kušinos apsaugai buvo paskirti Biwako Sarutobi ir Taji kaip gimdyvės pribuvėjai taip pat apsaugojime dalyvavo keletas ANBU kaip apsauginiai, bei Minatas kuris antspaudavo vietą, kad iš jos nebūtų galima nei ištrūkti nei patekti. Gimdymo metu Kušiną ir kitus užpuolė kaukėtas nindzė kuris siekė pasiimti devynuodegį saviems piktiems kėslams.  Nužudęs gimdyvės pribuvėjus ir ANBU kaukėtas nindzė pagrobė naujagimį Narutą kaip įkaitą, kad tokiu būdu jis nukreiptų dėmesį nuo Minato ir taip galėtų sunaikinti devinuodegio antspaudą. Nors Minatui ir pavyko atgauti naujagimį Narutą ir jį paslėptį į saugesnę vietą kaukėtam nindzei vis dėlto pavyko išlaisvinti Kurama ir jį panaudoti kaip visagriaunantį ginklą sunaikinant Konoha. Kai buvo išgelbėta Kušina, Minatas ją paliko su Narutu kai pats iškeliavo ginti jų kaimo. Kai kaukėtas nindzė kontroliavo Kuramą Minatas suprato, kad vienintelis būdas sustabdyti Kuramą yra jį įanstpauduoti į narutą taip tikintis, kad jo sūnui kadanors prireiks šių galių įveikiant kaukėtą nindzę kai šis sugryš. Dėja Kuramos čakra buvo per didelė, kad anspaudas nesulūžtų todėl Minatui liko vienintelė išeitis jis gavo atiduoti savo sielą demonui, kad šis padalytų Kuramos čakrą į Yin ir Yang dalis taip atiduodamas Jang (Gėris) dalį narutui ir In (Blogis) pasiimdamas sau. Dėja visas šis dalykas turėjo savo kainą: Minatui teko atiduoti savo sielą demonui, o Kušina priėmė lemtingą smūgį kuris būtų pribaigęs Narutą jei ne ji.
180px-Minato and Kushina protect Naruto.png

Minatas ir Kušina saugo Narutą nuo lapino.

Staiga likęs našlaičiu Narutui teko užaugti nieko narutui nežinant apie jo tėvus.

Neskaitant Minato paskutinio noro Hiruzenui, kad Kaimo žmonės Narutą laikytų kaip didvyrį, kuris padėjo įveikti Kuramą tik Trečiasis Hokagė ir kelėtas kaimo žmonių įgivendino jo prašymą. Visi kiti piktinosi juo, nes jis buvo lapino džinčiūrikis, kuris sugriovė jų namus, dar kiti jį matė kaip patį lapiną. Tęsiant Hiruzen paskelbė nutarimą draudžiantį minint Narutą kaip džinčiurikį tikėdamasis to, kad kiti vaikai jo neatstums nežinodami tiesos. Tačiau daugėlis vaikų net nežinodami kodėl sekė savo tėvų pavyzdžiu ir taip pat atstūmė narutą. Per šią socialinę izoliaciją Narutui išsivystė pripažinimo siekimas darant blogus darbus. 

Vėliau Narutas įstojo į akademiją.
180px-Naruto as a little child.jpg

Mažametis Narutas.

 Animėje vieną dieną jam teko susidurti su Sakura Haruno , Ino Jamanaka , Šikamaru Nara ir  Čodžiu Akimičiu kurie ji apkaltino kažką padarius nepažystamajam vardu Jota, nes jis dingo. Narutas matydamas, kad jie į jį žvelgia su tokiu nepasitikėjimu kaip ir kiti kaimo žmonės Narutas įsiuto ir pabėgo. Jis buvo taip supykęs, kad kiti kaimo žmonės labiau būtų mėgę svetimšalį negu jį. Bėgdamas jis išgirdo mažą berniuką verkiantį ir tokiu būdu sukeldamas lietų. Narutas tada suprato, kad tai tikriausiai Jota. Berniukas vos tik pamatęs Narutą iškart pradėjo jį kalbinti ir prašyti išmokyti švilpauti. Kai Narutas pradėjo jį mokyti jie tapo labai gerais draugais. Vėliau Narutas ir Jota pradėjo žaisti kartu su kitais kaimo vaikais kurie žinojo apie Jota. Vieną dieną žaidžiant slėpynių Jota reikalavo Naruto slėptis kartu, bet Narutas liepė pasislėti kitur ir Jota tai suprato kaip atstumimo ženklą todėl pabėgo ir apsiverkė. Jo verkimas sukėlė lietų kuris atkreipė ANBU dėmesį ir jie pasiėmė Jota. Narutas ir kiti bandė sustabdyti ANBU, bet jų galios jiems neprilygo.

Pasiryžęs išgelbėti savo pirmajį tikrą draugą Narutas ir kiti sukūrė planą kurio metu Narutas bus kaip dėmesio nukreipimas. Neskaitant Jotos radimo ANBU lengvai sužlugdė jų planą. Todėl Narutui teko keliauti kartu gelbėjant Jota. Matydamas kaip Narutui rūpi jo gyvybė ir neskaitant, kad jį užpuolė ANBU, Jota sukėlė žaibus kurie laikinai sustabdė ANBU. Smarkiai susilpnėjęs įvykio Naruto išnešė Jota iš kaimo kartu su kitais. Pasiekus upę (Jie dar negalėjo vaikščioti ant vandens) jie nutarė perplaukti. Jų bandymas buvo nesėkmingas ir jie beveik paskendo kai juos išgelbėjo Jota. Jausdamas išsekimą Jota pajuto kaip jo gyvybė blėsta. Mirdamas jis jautėsi labai laimingas, kad susirado tokius gerus draugus, todėl jis negalėjo jiems leisti kentėti dėl jo mirties, todėl jis iš jų ištrynė visus prisiminimus apie jį.

180px-Young sasuke and Naruto.png

Naruto ir Sasukės ginčas

Narutas galiausiai tapo Irukos Umino mokiniu ir susitiko savo klasioką Sasukė Učiha su kuriuo jie buvo suporuoti per kovą. Narutas būdamas labai laimingu, kad taps labai populiariu įveikdamas Sasukę  buvo lengvai įveiktas. Žiūrėdamas Sasukei į akis jis matė tik pyktį kuris nebuvo skirtas jam. Kai Iruka jiems liepė padaryti susitaikymo užraktą jie abu nesutiko. Nuo tada Narutas siekia nugalėti Sasuke kaip priešininką. Kai Narutas sužinojo, kad Sasuke taip pat našlaitis jis slapta  buvo laimingas, kad nėra vienintelis, todėl norėjo su juo pasikalbėti, bet negalėjo, nes jis pavydėjo Sasukės sugebėjimams. Narutas svajojo, kad vieną dieną jis bus Sasukės laikomas lygiu sau.

Animėje kai narutas sugalvojo papokštauti prieš grupelę berniukų užtai, kad nebuvo pakviestas į jų drąsos testą jis atsisakė grįžti atgal į akademiją po to kai Iruka į jį žvelgė su tokiu pat žvilgsniu kaip ir kiti. Vėliau Narutas buvo apgautas berniukų lyderio Hibači, kad Narutas bus nužudytas priešų nindzių prie kalvų. Sužinojęs tai Iruka spėjo Narutui išgelbėti gyvybę nuo trijų kunoičiu. Po šio įvykio Narutas vėl pradėjo lankyti pamokas. Iruka tuo metu Narutui buvo tarsi įbrolis kuris vedė Naruta tiesiu keliu. Taipat jis jį pamokė kas yra "ugnies galia" ir įkvėpė jį siekti tapti kitu Hokage ir tokiu būdu užsitarnautu kitų pagarbą. Neskaitant Irukos ir Hiruzen Narutas rado kitą pakaitinę šeimą tai buvo Ičiraku makaronų užkandinės savininkas Teuči ir jo dukra Ayame.

Asmenybė

Narutas yra linksmas, įžūlus, neatidus ir nerūpestingas. 
180px-Naruto's photograph.png

Narutas

Mėgsta valgyti Ramen makaronus. Jis taip pat yra šiek tiek iškrypęs, dėl to dažnai jį keikia Sakura ir Iruka. Po susitikimo su Džiraja, Narutas tapo labai panašus į jį, kai kurie sako, kad jis yra tiksli Džirajos kopija. Tačiau kai kažkas brangus patenka į bėdą, jis surimtėja ir kuo greičiau skuba į pagalbą. 

Po susitikimo su Kakašiu, Narutas pradėjo stipriai mokytis, nes yra naivus, paprastas ir sunkiai ką nors suprantantis. Narutas labai pasitiki savimi, dažnai giriasi ir sako, kad lengvai išmoks bet kokią techniką. Nors visi Narutą laiko kvailiu, tačiau per epizodus galima pamatyti, kad jis yra vienas iš protingiausių veikėjų net protingesnis už Sakura. Tai įrodo, kad jis pirmasis pastebėjo Sai knygos skirtumus, padėjo iššifruoti Džirajos pranešimą pagal Iča Iča knygą. Jis taip pat yra labai pastabus atsižvelgiant į jausmus. Pavyzdžiui, kai Sakura teigė mylinti jį, o ne Sasukę, Narutas žinojo, kad Sakura puikiausiai meluoja, nes jis pastebėjo Sakuros reakcijas į Sasukę ir pan. 

180px-Naruto's promise.png

Narutas

Dėl vienatvės poveikio vaikystėje, Narutas pradėjo trokšti, kad vieną dieną visi kaimelio žmonės jį pripažins. Dėl šios svajonės, Narutas pradėjo krėsti pokštus kaimelyje ir siekti tapti Hokage. Net po akademijos baigimo, Narutas vis dar buvo pasiryžęs, kad jį pripažins. Narutas turi unikalią galią įtikinti blogiečius ir paversti juos gerais vien kalbėjimu. Visi apie jį galvoją, kaip apie gerąširdį nindzę. Son Gokas apie jį galvojo, kaip apie atvira ir gerą žmogų, Rokas Li ir kiti taip pat jį mato kaip pažadus tęsiantį, dosnų žmogų. Net pats Madara pamatė Naruto gerą elgesį per karą. 

Sasukės pabėgimas šokiravo Narutą, tačiau jis visados siekė tikslo sugrąžintį jį į konohą. Kai mirė Džirają nuo Peino, jis pažadėjo atkeršyti Peinui ir taip padarė. Po klausymosi Nagato istorijos, Narutas pažadėjo panaikinti tamsą iš pasaulio ir padaryti pasaulį gerą.

Per ketvirtąjį šinobių karą Narutas sukūrė savo misiją, kad jis turi užbaigti karą pats ir kad niekas nenukentėtų. Jis ir toliau taip darė iki Itačio Učihos ir Nagato prikėlimo. Po kovos su Itačiu Učiha, Itačis pripažino, kad Narutas tapo stipresnis, tačiau jei jis nori tapti Hokage, jis turi neužmiršti savo draugų ir nebūti egoistu. Vėliau Narutas pripažino savo trūkumus ir leido kitiems jam padėti, o ne apsikrauti save. 

Narutas reiškė nepritarimą į Obito nihalistinį požiūrį į gyvenimą ir jis sakė Obitui, kad neleis nė vienam savo bendražygiui žūti. Todėl Obitas specialiai nužudo Nedžį Hijugą įrodydamas, kad Narutas neteisus. Tada Obitas bandė psichologiškai įveikti Narutą ir patrauktį jį į savo pusę, tačiau Narutas nepasidavė. Jis pasako, kad Nedžis liks giliai širdyse.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki