FANDOM

Naruto yra Masaši Kišimoto (岸本 斉史) parašytos ir iliustruotos manga serijos. Pagrindinis veikėjas – Naruto Uzumaki (うずまきナルト), paauglys nindzė, nuolat ieškantis pripažinimo ir siekiantis tapti Hokage (火影), viso kaimo pripažintu vadovu ir stipriausiu iš visų.

Manga pirmą kartą publikuota 1999 metais 43-iajame Japonijos Shounen [Šōnen] Jump leidime. Šiuo metu, manga dar tęsiama - jau išleistas 63 knygos tomas. Manga vėliau buvo adaptuota į animacinį filmą, sukurtą Studio Pierrot ir Aniplex įmonių. Animacinio filmuko premjera Japonijoje buvo 2002 metų spalio 3 dieną ir serijos yra leidžiamos iki šiol. Naruto apima 220 epizodų. Naruto: Shippuden, Naruto tęsinys, yra transliuojamos nuo 2007 metų vasario 15 dienos. Be animacinių serijų, Studio Pierrot taip pat yra išleidusi šešis filmus papildyti serijoms.

Naruto yra antras pagal populiarumą tebesitęsiantis animacinis filmukas Japonijoje, šiek tiek nusileidžiantis One Piece.

7 mangos tomas 2006 metais laimėjo Quill apdovanojimą už geriausią grafinę novelę Šiaurės Amerikoje.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki