FANDOM

Obitas Učiha

Obitas

ObitoKid

300px-Tobi

Vardas Obitas Učiha
Japoniškai うちはオビト
Asmeninė Informacija
Lytis Vyras
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakurė
Gimtoji Šalis Ugnies šalis
Atstovybės Konohagakurė

Akatsuki

Klanas Učiha klanas
Profesija Akatsukės Vadas

Slaptas Kirigakurės vadas

Nindzė
Nindzės Rangas Chunnin
Klasifikacijos S - rangas

Pabėgelis nindzė

Sugebėjimai
Čakros Elementai Ugnies stichija

Medžio stichija

Žemės stichija

Vandens stichija

In stichija

Jang stichija

In ir Jang stichija

Obitas Učiha (Obito Uchiha) Akatsuki organizacijos vadas įvaldęs dojutsu kekkei genkai (paveldima okularinė kovos technika) – rinneganą ir daugelį kitų labai pavojingų technikų. Buvęs Kakašio Hatakė ir Rin Noharos komandos draugas, Obitas jam Trečiąjame Didžiąjame Nindzių Kare buvęs prie mirties slenksčio atidavė savo šaringaną.

Išgyvenimas Redaguoti

Obitą išgelbsti Madara Učiha, kuris galų gale paėmė jį kaip savo mokinį, kad tęstų jo darbą. Obitui buvo suteikta nauja kūno dalis (ta dalis, kuri buvo visiškai sulaužyta, dėl ant jo užkritusio akmens), pagamintas iš Baltojo Zetsu.

Obito-uchiha-wakes-up1

Madara išgelbsti Obito

Ilgainiu Obitas priprato ir ištreniravo savo naująją kūno dalį, todėl galėjo kautis beveik kaip pilnavertis šinobis. Staiga Obitui praneša Zetsu, jog jo komandos draugai Kakašis bei Rin yra apsupti aukšto lygio nindzių, todėl Obitas nedelsdamas atskuba į pagalbą. Tačiau Obitas pavėluoja ir išvysta Rin jau persmelktą per širdį Kakašio Chidori. Po viso šito Obitas ne juokais įniršta, pažadina Kamui bei išžudo visus to aukšto lygio nindzes, taipogi jam suteikiamas pranašumas, dėl turimo Baltojo Zetsu apsiausto. Vėliau Obitas paima mirusią Rin į glėbį ir taria: "Aš pragare".

Gebėjimai Redaguoti

Po Madaros išgelbėjimo, bei Zetsu suteikiamų kūno dalių, Obitas įgauna neeilinių sugebėjimų, su kuriais lengvai negalėtų pakovoti labai aukšto lygio nindzės, ar net Kagės. Tą galime pamatyti Ketvirtąjame Didžiąjame Nindzių Kare, kai šis labai daug problemų sukelia didelio masto kiekio šinobiams bei Kagėms. Obitas gali pasitelkti Ugnies, Medžio, Žemės, Vandens, In, Jang, ir net In Jang stichijomis (elementais). Taip pat būdamas Tobiu, Obitas labai mėgo naudotis Kamui, kuri leisdavo jam persikelti į bet kurią vietą, ar kitą dimensiją. Šitaip jis galėdavo peržengti įvairių kaimelių sienas, šnipinėti juos ir panašiai. Taip pat jis pasinaudojo Kamui, peržengdamas Konohos sienas ir iškviesdamas Kyuubį (Kuramą). O ir po Nagato mirties, Obitas pasiima ir jo kairiąją akį, t.y. Rinneganą, kurio dėka jis tampa dar labiau pranašesnis kovose.

Vaikystė Redaguoti

5155252

Obitas pažadina savo Šaringaną

Vaikystėje Obitas buvo visiškas nevykėlis ir nesėkmingas vaikas, panašiai kaip ir Narutas, jis neturėjo tėvų, o turėjo tik senelę, kuriai ir taip nebeliko ilgai gyventi. Be to, kas dar jį siejo su Narutu, tai svajonė tapti Hokage. Obitas turėjo draugę vardu Rin, kuri dažnai palaikydavo jį ar šiaip leisdavo laiką. Jis buvo ją slaptai įsimylėjęs, tačiau taip niekada ir nespėjo jai to prisipažinti. Kai kuriose serijose galime pamatyti, kad Obito dažnai vėluoja į svarbius susirinkimus, nes šiam dažnai kelyje pasitaikydavo koks nors brandaus amžiaus žmogus, ir jam norėdavo padėti. Už tai jis gaudavo kokį nors saldainį ar čiulpinuką.

Obitas labai norėjo pavyti Kakašį, kuris buvo daug gabesnis vaikas už jį. Šie dažnai susikaudavo, o Obitas kaip mat visuomet įtikinėdavo, jog jam pavyks vieną dieną įveikti Kakašį ir jis bus pripažintas Rin, o vėliau ir taps Hokage. Vieną dieną jis dalyvauja pavojingoje misijoje. Misijos metu būna pagrobta Rin, ir Obitas nori ją išgelbėti. Kelią bando pastoti Kakašis, tačiau Obitas nepaiso Kakašio, kaip kapitono nurodymų. Taigi, vėliau Obitas su Kakašiu suranda Rin, susikauna su Ivagakurės nindze, jį nugali, bei išlaisvina Rin. Tačiau Ivagakurės nindzė vis dar bando šiems užkirsti kelią ir panaudoja jutsu, kurios metu pradeda griūti uola, kurioje buvo įkalinta Rin. Kakašis pargriūna ant žemės dėl ant jo nukritusio nelabai didelio akmens, Obitas bando jį patraukti, nustumia jį į šoną, ir ant jo paties užkrenta didžiulis akmuo. Akmuo prispaudžia Obitą dešiniąją kūno pusę. Staiga jis prisimena, jog Kakašiui nebuvo įteikęs dovanos Džonino tapimo proga. Obitas nusprendžia Kakašiui atiduoti savo Šaringaną kaip dovaną. Rin jį implantuoja vietoj Kakašio akies, kurią buvo sužeidęs Ivagakurės nindzė. Vėliau pasirodo dar daugiau Ivagakurės nindzių, kurie sukelia žemės drebėjimą, pasitelkiant Žemės elemento džiutsu. Obitas paskęsta po akmenų lavina ir tai paskutinis kartas, kuomet Rin mato Obitą.
Naruto 343 journal skin obito s alive by fran48-d6yjk7i

Kakašio reakcija pamačius Obitą gyvą

Vėliau, po daug metų, Obito papasakoja Kakašiui apie tai, kaip matė mirštančią Rin nuo Kakašio rankos ir kaip jis įtūžo po visų tų kraupių vaizdų.

Ketvirtasis Didysis Nindzių Karas Redaguoti

Karą pradeda Akatsuki – Obitas susivienijęs su Kabutu Jakušiu, kuris suteikia Obitui armiją iš numirusių nindzių, prikeltų su Maišytu pasauliniu persikūnijimu.

Karo metu yra prikeliamas Madara Učiha, kuris susitinka su Obitu ir padeda kovoje prieš Susivienijusių Šinobių Pajėgas. Obitui, iki šiol žinomam kaip Tobi, yra sudaužoma kaukė ir paaiškėja, jog tai Kakašio vaikystės draugas Obitas. Vėliau Obitas, patikėjęs Naruto idealais, išduoda Madarą ir stoja į Naruto pusę. Madara siekia būti prikeltas ir grąžintas į gyvųjų pasaulį tobulu, jaunu, neirstančiu kūnu, todėl Juodasis Zetsu užgrobia Obito kūną, kad šis būtų priverstas panaudoti prikėlimui skirtą džiutsu. Neskaitant šito, Juodasis Zetsu dar bando iš Obito pasiimti Rineganą, bet šiam nepavyksta, kadangi suvokia koks jo pavojus tyko: jei pasiims akį ir bandys sprukti – bus pribaigtas Kakašio ir Minato. Obitas paaiškina šiems, ką jis buvo priverstas padaryti ir liepia nedelsiant bet kokia kaina sunaikinti jo kairiąją akį.

Vėliau Madara dar siūlo suprasti Obitui, kokią klaidą jis daro ir skatina jį sugrįžti. Eidamas link Madaros, Obitas vietoj to, kad šiam paspaustų ranką, smogia į jo krūtinę ir ištraukia Vienauodegio bei Aštuoniadegio čakras. Jis pasako, kad yra ne Madara ar dar kas, bet Obitas Učiha. Kuomet kyla pavojus Naruto gyvybei, Obitas persikelia į kitą dimensiją su Kamui, kad galėtų Narutui suteikti uodeguotų žvėrių čakrų, gautų iš Madaros. Tada jis dar paprašo Sakuros, kad ši sunaikintų Obito kairiąją Rinegano akį. Bet ji nespėja, nes Madara įsiveržia ir atakuoja. Obitas staigiai perkelia Sakurą, kad ši išsigelbėtų. Kadangi jau Obitas nebeturi kito pasirinkimo, Madara pasako jam, kad jis suplanavo Rin mirtį – tam, kad galėtų palenkti Obitą į savo pusę.

Mirtis Redaguoti

DĖMĖSIO! SPOILERIS! TAI GALI BŪTI ATSKLEISTA INFORMACIJA, KURIOS JŪS DAR NEŽINOTE!

Tumblr inline n7djpugUdT1rfkwjy

Obito ir Juodasis Zetsu

Obito miršta Ketvirtajame Didžiajame Nindzių Kare, kai iš jo yra ištraukiamas Jyuubis (Dešimtuodegis). Jis yra dar gyvas tik dėl to, jog Juodasis Zetsu yra perėmęs jo pusės kūno kontrolės, kitaip tariant jis gali būti dar gyvas tik Zetsu dėka, tačiau šiam atsiskyrus nuo jo kūno, Obitas gali mirti.

Kuomet Obitas, Kakašis ir visi kiti atsiduria Kagujos Otsutsuki sukurtoje dimensijoje, vyksta įnirtinga kova tarp Kagujos ir kitų. Vienu metu Kaguja perkelia juos visus į dimensiją, kurioje gravitacija yra daug didesnė, prilipdo juos prie žemės ir atakuoja Viską žudančiais pelenų kaulais. Kakašis su Obitu pasidalinę jaunystės draugystės prisiminimais stoja ginti Naruto ir Sasukės, stodami priešais juos kaip skydai. Obitas prisimena kartą Kakašį išgelbėjęs, todėl norėdamas viską užbaigti, supranta turįs jį išgelbėti vėl. Jis nukreipia Kagujos ataką nuo Kakašio į save, savo Kamui pagalba. Obitas pasako, kad dabar jau niekas jo nebegali išgelbėti ir įspėja, kad jis nebegalės Kakašio išgelbėti trečią kartą. Patikėdamas pasaulio gerovę į Naruto rankas, jis su šypsena veide palieka pasaulį.

Obito's Last Sacrifice

Kagujos ataka pataiko į Obitą