FANDOM

Pakura
Pakura.png
Vardas Pakura
Japoniškai パクラ
Suromėnintai Pakura
Asmeninė Informacija
Statusas Mirusi
Lytis Moteris
Santykiai
Atstovybės Sunagakurė
Nindzė
Sugebėjimai
Kekkei Genkai deginimas
Pakura buvo žymi Sunagakurės kunoiči.

IstorijaRedaguoti

Pakura3.png

Pakuros mirtis

Animėje apie jos istorija aiškinama taip. Pakura kuri buvo Maki mokytoja prieš mirtį buvo išsiusta į misiją sutrugdyti Iwagakurės planams  kovojant su Suna. Sėkmingai įvykdžius misija Pakura buvo laikoma kaip kaimo didvyrė. Po kiek laiko Pakura buvo išsiusta į kitą užduotį  į Kirigakure kur ji tūrėjo būti kaip slapta pasiuntinė, bet ji buvo išduota todėl ją nužudė. Po mirties Ketvirtasis Kazekagė ir kaimo viresnieji suvertė kaltę Iwagakurei dėl jos mirties.
Pakura1.png

Pakura

IšvaizdaRedaguoti

Pakura yra pakankamai aukšta kunoiči. Ji buvo šviesios odos, o jos akys buvo rudos. Ji tūrėjo rudus plaukus kurie buvo surišti į spurgą kur per ją skersai ėjo adata ir viena trumpą ir vieną ilgą sruogą kurios buvo orandžinės spalvos. Jos įprasta apranga susidarė iš berankovės, benugarės viršutinės dalies, bei trumpų ir aptemtų kelnių su dviejomis juostomis medžiagos uždegiančios priekinę bei užpakalinę dalį. Taipat ji dėvi obi (Juosta) aplink savo liemenį kaip ir violetines šildomasias rankoves kurios tesiasi iki pat pečių. Taip pat ji turi tvarsčius aplink savo aptemtas kelnes bei kulkšnis. Kaip ir visų prikeltų šinobių vieintelis pasikeitimas yra jos pilkas jos akių baltymas.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki