FANDOM

Sasukė Učiha

300px-Sasuke

300px-Sasuke Shippuden

Vardas Uchiha Sasukė
Japoniškai うちはサスケ
Suromėnintai Uchiha Sasuke
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Liepos 23
Amžius Pirmas sezonas: 12 - 13

Antras sezonas: 15 - 16

Lytis Vyras
Aukštis Pirmas sezonas: 150.8 cm-153.2 cm

Antras sezonas: 168 cm

Svoris Pirmas sezonas: 42.2 kg-43.5 kg

Antras sezonas: 52.2 kg

Kraujo Grupė AB
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakure
Gimtoji Šalis Ugnies šalis
Atstovybės Otogakure

Akatsuki

Buvusios Atstovybės Konohagakure
Klanas Uchiha
Komanda Taka
Ankstesnioji Komanda Kakašio komanda
Šeima Fugakas Učiha (tėvas)

Mikoto Učiha (mama)

Itačis Učiha (brolis)

Nindzė
Nindzės Rangas Geninas
Klasifikacijos Ieškomas nindzė
Registratūra 012606
Akad. Baig. Amžius 12
Sugebėjimai
Kekkei Genkai Sharingan

Mangekyo Sharingan (kaleidoskopas)

Čakros Elementai Ugnies stichija

Žaibo stichija

Liepsnų stichija

Jutsu Amaterasu

Liepsnos elementas: Kagutsuchi

Liepsnos elementas: Susanoo Kagutsuchi

Liepsnos elementas: Yasaka Magatama

Chidori (tūkstantis paukščių)

Prakeiksmo žymė: Dangus

Ugnies elementas: Drakono Ugnies Technika

Ugnies elementas: Ugnies kamuolio technika

Ugnies elementas: Fenikso liepsnos technika

Iliuzijos menas: Sharinganas

Liūto smūgis

Šešėlinio šurikeno technika

Paslėptojo lapo technika

Stiprus smūgis

Iškvietimo technika (ereliai, gyvatės)

Mangekyo Sharinganas: Susanoo

Kusanagio kardas: Chidori kardas

Mangekyo Sharinganas: Tsukuyomi

Įrankiai Fūmos Šurikenas

Kusanagio kardas

Viela

Kunai peilis

  Sasukė Uchiha. Vienas iš trijų likusių gyvų Uchiha klano narių. Įvaldęs paveldimą kovos techniką naudojant akis (dōjutsu kekkei genkai) – Sharinganą. Jo kadaise mylėtas brolis Itačis Učiha išžudė visus klano narius palikdamas tik gyvą tik jį, todėl jis trokšta atkeršyti savo broliui, bet kokia kaina. Sasukė nuo mažens pasižymėjo nepaprastais sugebėjimais ir nindzių akademiją baigė geriausiais pažymiais. Jis priklauso 7-am būriui kartu su Narutu Uzumakiu ir Sakura Haruno. Kadangi vaikystėje patyrė psichologinę traumą, Sasukė yra abejingas, ciniškas ir labai pasitikintis savimi. Jie yra labai artimi su Narutu, nors iš pirmo žvilgsnio taip neatrodo. Vėliau jis apleidžia Konohagakurę siekdamas galios ir tampa Oročimaru mokinys. O Oročimaru tik dar labiau apsidžiaugia, nes jam tai puiki progą užimti Sasukės kūną. Deja jam nepavyksta, nes Sasukė jį akimirksniu nužudo. Po kiek laiko Sasukei pavyksta nužudyti savo brolį , bet kai jis sužinojo visą tiesą apie savo brolį, jog jis jį mylėjo iš Obito Učihos , nusprendžia keršyti Konohos miesteliui.

Istorija

180px-Infant Sasuke

Sasukė kol kūdikis

Sasukė yra konohos karinių policijos pajėgų vado, bei Učiha klano galvos Fugaku Učihos, bei jo žmonos Mikotos antrasis ir jauniausias sūnus. Mikota jam vardą davė trečiojo hokagės tėvo garbei tikėdamasi, kad jos sūnus užaugs toks pat didis kaip jo vardas ir sako. Būdamas vaikas Sasukė augo savo vyresniojo brolio šešėlyje, kuris buvo labai gerai vertinamas Učihos klano, taip pat jis buvo vadinamas genijumi ir, kad jo talentas ir bus ta grandis, kuri sustiprins kaimo ir klano ryšius. Sasukės tėvas labai domėjosi Itačio talentu tarsi ignoruodamas Sasuke - kita vertus Itačis teigiamai vertino Sasukės gebėjimus ir jį prižiūrėjo Sasukei siekiant tapti nindze, netgi su juo žaidė kai tėvai juo nesirūpino. Netgi kai Sasukė pradėjo lankyti akademiją jis vistiek buvo Itačio šešėlyje. Neskaitant to, kad jis mokykloje buvo pats geriausias visose pamokose jis vistiek nesugebėjo gauti tėvo pripažinimo kuris kiekvieną Sasukės pasiekimą ir pasisekimą lygindavo su Itačiu. Itačis labai vertino Sasukės kovos troškimą su juo todėl jis Sasukei pasakė : "Mes esame broliai. Aš esu siena kurią tu turi perlipti todėl, kad aš ir tu egzistuotume drauge." Neskaitant nieko Itačis visada giliai širdyje rūpinosi savo mažuoju broliu. Sasukė visada žvelgadavo į Itači norėdamas tapti tokiu pat stipriu kaip jis.                                                                                                       

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki