FANDOM

Sasukė Učiha

300px-Sasuke

300px-Sasuke Shippuden

Vardas Uchiha Sasukė
Japoniškai うちはサスケ
Suromėnintai Uchiha Sasuke
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Liepos 23
Amžius Pirmas sezonas: 12 - 13

Antras sezonas: 15 - 16

Lytis Vyras
Aukštis Pirmas sezonas: 150.8 cm-153.2 cm

Antras sezonas: 168 cm

Svoris Pirmas sezonas: 42.2 kg-43.5 kg

Antras sezonas: 52.2 kg

Kraujo Grupė AB
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakure
Gimtoji Šalis Ugnies šalis
Atstovybės Konohagakure Symbol Konohagakurė

Ryuchi Cave Symbol Rijuči urvas

Buvusios Atstovybės Otogakure Symbol Otogakurė

Akatsuki Symbol Akatsuki

Klanas Učiha klanas
Ankstesnioji Komanda Kakašio komanda

Taka

Šeima Fugaku Učiha (tėvas)

Mikoto Učiha (mama)

Itačis Učiha (brolis)

Nindzė
Nindzės Rangas Geninas
Klasifikacijos Ieškomas nindzė (seniau)
Sugebėjimai
Kekkei Genkai Sharingan Triple Šaringanas

Sasuke Mangekyo Symbol Mangekjo šaringanas (kaleidoskopas)

Rinnegan Sasuke Rineganas

Čakros Elementai Nature Fire Ugnies stichija

Nature Lightning Žaibo stichija

Nature Wind Vėjo stichija

Nature Earth Žemės stichija

Nature Water Vandens stichija

Nature Yin Jin stichija

Liepsnų stichija

Jutsu Amaterasu

Liepsnos elementas: Kagutsuchi

Liepsnos elementas: Susanoo Kagutsuchi

Liepsnos elementas: Yasaka Magatama

Čidori

Prakeiksmo žymė: Dangus

Ugnies elementas: Drakono Ugnies Technika

Ugnies elementas: Ugnies kamuolio technika

Ugnies elementas: Fenikso liepsnos technika

Iliuzijos menas: Sharinganas

Liūto smūgis

Šešėlinio šurikeno technika

Paslėptojo lapo technika

Stiprus smūgis

Iškvietimo technika (ereliai, gyvatės)

Mangekyo Sharinganas: Susanoo

Kusanagio kardas: Chidori kardas

Mangekyo Sharinganas: Tsukuyomi

Įrankiai Fūmos Šurikenas

Kusanagio kardas

Viela

Kunai peilis

  Sasukė Uchiha (うちはサスケ, Uchiha Sasuke) yra vienas iš trijų likusių gyvų Učiha klano narių. Įvaldęs paveldimą kovos techniką naudojant akis (dōjutsu kekkei genkai) – Šaringaną. Jo kadaise mylėtas brolis Itačis Učiha išžudė visus klano narius palikdamas gyvą tik jį, todėl jis trokšta atkeršyti savo broliui bet kokia kaina. Sasukė nuo mažens pasižymėjo nepaprastais sugebėjimais ir nindzių akademiją baigė geriausiais pažymiais. Jis priklauso 7-am būriui kartu su Narutu Uzumakiu ir Sakura Haruno.

Asmenybė Redaguoti

Kadangi vaikystėje patyrė psichologinę traumą, Sasukė yra abejingas, ciniškas ir labai pasitikintis savimi. Jie yra labai artimi su Narutu, nors iš pirmo žvilgsnio taip neatrodo. Vėliau jis palieka Konohagakurę siekdamas galios ir tampa Oročimaru mokinys. O Oročimaru tik dar labiau apsidžiaugia, nes jam tai puiki proga užimti Sasukės kūną. Deja jam nepavyksta, nes Sasukė jį akimirksniu nužudo.

Po kiek laiko Sasukei pavyksta nužudyti savo brolį, bet kai jis sužinojo visą tiesą apie savo brolį, jog jis jį mylėjo iš Obito Učihos, nusprendžia keršyti Konohos miesteliui.

Biografija Redaguoti

180px-Infant Sasuke

Sasukė kol kūdikis

Sasukė yra Konohos karinių policijos pajėgų vado, bei Učiha klano galvos Fugaku Učihos bei jo žmonos Mikotos antrasis ir jauniausias sūnus. Mikoto jam vardą davė Trečiojo Hokagės tėvo garbei, tikėdamasi, kad jos sūnus užaugs toks pat didis kaip jo vardas ir sako. Būdamas vaikas Sasukė augo savo vyresniojo brolio šešėlyje, kuris buvo labai gerai vertinamas Učihos klano, taip pat jis buvo vadinamas genijumi ir, kad jo talentas ir bus ta grandis, kuri sustiprins kaimo ir klano ryšius. Sasukės tėvas labai domėjosi Itačio talentu tarsi ignoruodamas Sasuke - kita vertus Itačis teigiamai vertino Sasukės gebėjimus ir jį prižiūrėjo Sasukei siekiant tapti nindze, netgi su juo žaidė kai tėvai juo nesirūpino. Netgi kai Sasukė pradėjo lankyti akademiją jis vistiek buvo Itačio šešėlyje. Neskaitant to, kad jis mokykloje buvo pats geriausias visose pamokose, jis vistiek nesugebėjo gauti tėvo pripažinimo, kuris kiekvieną Sasukės pasiekimą ir pasisekimą lygindavo su Itačiu. Itačis labai vertino Sasukės kovos troškimą su juo todėl jis Sasukei pasakė: „Mes esame broliai. Aš esu siena, kurią tu turi perlipti, todėl, kad aš ir tu egzistuotume drauge." Neskaitant nieko, Itačis visada giliai širdyje rūpinosi savo mažuoju broliu. Sasukė visada žvelgdavo į Itači, norėdamas tapti tokiu pat stipriu kaip jis.

Učiha klano žudynės Redaguoti

Deja, vieną kartą Sasukė grįžta iš nindzių akademijos namo ir randa visus, aplink jį gyvenančius žmones, išžudytus. Sasukė sumišta, nesuprasdamas kas įvyko, tad staigiai nubėga į savo namus, o ten – ant žemės guli jo negyvi tėvai. Staiga iš šešėlio išnyra Itačis, kuris ramiu ir rimtu žvilgsniu pažvelgia į Sasukę. Sasukė galvoja, kad visus žmones išžudė kas nors kitas, bet gavęs šurikeno įbrėžimą ant veido nuo Itačio, jis supranta, kad visa tai padarė būtent jis. Paklaustas Itačis, kodėl visa tai padarė, jis meluodamas tiesiog atsakė, jog norėjo pažiūrėti savo sugebėjimus. Išgirdęs tokią absurdišką priežastį, Sasukė iš nevilties surikęs dar bando pulti Itačį, bet jis be jokio vargo parklupdo mažąjį broliuką ant žemės. Tada jiedu dar susitinka lauke. Itačis pasako Sasukei, kad jis gyventų, kabintųsi į gyvenimą ir nekęstų jo. Taipogi jis užsimena, kad Sasukė susirastų jį tada, kai turės tokias pačias akis kaip jis – Mangekju šaringaną.