FANDOM

Sasukė ir Sakura: Draugai ar Priešai?
Epizode 3.png

Praėjusi serija

Mano Vardas Konohamaru!

Epizodas

Narutas #3

Sekanti serija

Išlaikymas ar susikirtimas: Išgyvenimo testas

Veikėjai

Kotetsu Hagane*Kakašis Hatakė*Izumo Kimizuko*Raido Namiašis*Asuma Sarutobi*Tobio*Tonbo*Tobitake*Kurenai Juhi

Taktikos

Virvės pabėgimo technika

Ginklai

`````Nėra šiame epizode`````

Sasukė ir Sakura: Draugai ar Priešai? (宿敵!?サスケとサクラ, Shukuteki!? Sasuke to Sakura) yra 3 serija originalioje Naruto Animėje.

SantraukaRedaguoti

Narutas su Sasuke susiginčija iki tol kol berniukas sėdintis prieš juos trenkisi į Narutą ir tokiu būdu pastumiajį ir jie netyčia pasibučiuoja. Po to Iruka paskelbia Komandos 7, Komandos 8 ir Komandos 10 narius. Po visų šitų įvykių Narutas prieina prie Sakuros papietauti, o ši jį šaltai atstumia. Supykęs Narutas sugalvoja planą kaip priversti Sakurą nekęsti Sasukės. Vėliau Narutas užpuola Sasukę per atvirą langą. Sasukė parodomas stovintis ant palangės ir ant žemės gulintis surištas Narutas. Vėliau Sasukė paklausia Sakuros ką ši mano apie Narutą ir ši atsakė, kad Narutas yra įkirus. Sasukė pasilenkė pabučiuoti Sakuros, bet buvo priverstas bėgti į tuoletą. Tada buvo parodyta, kad Narutas įveikė Sasukė ir ištikrūjų jį surišo. Tuo tarpu tikrasis Sasukė pabėgo iš Naruto pančių ir praėjo pro Sakurą kuri tuo metu tyčiojosi iš Naruto, nes šis neturi tėvų kurie jį išauklėtų. Sasukė dėl to labai supyko ir išėjo pasakydamas, kad ji labai įkiri. Dėl šių žodžių Sakura ateityje elgėsi geriau su Narutu. Po tuoleto Narutas prieina prie Sakuros kuris staiga tapo jam draugiška. Manydas, kad tai Sasukė pasivertes Sakura, jis apšaukia ją ir paėga į tuoletą. Bebėgdamas pakeliui jis sutinka Sasukę ir panaudoja Šešėlinių klonų techniką, kad jį užpultu, bet pasirodo, kad visiems klonams taip pat reikėjo į tuoletą, nes jo taktika nesuveikė. Trečiasis Hokagė ir Kakašis apsilanko Naruto namuose. Hokagė užsimena apie 7 komanda. Kakašis pažiūri į pieno pakelį kuriame aiškiai nūrodyta, kad pienas seniai pasibaigęs. Jis taip pat pasako, kad dėl pieno bus daug problemų.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki