FANDOM

Septyni nindzės iš miglos kaimo(霧の忍刀七人衆, Kiri no Shinobigatana Shichinin Shū) yra organizacija susidedanti is geriausių kardų valdytojų savo kartoje, visi jie yra kilę iš Kirigakurės (miglos kaimo). Šioje organizacijoje vienu metu gali būti tik 7 nariai, kaip ir skelbia pats organizacijos pavadinimas. Pagal Suigetsu Hozuki, šių nindzių kardai yra perduodami iš kartos į kartą.
Swords Summoned.png

NariaiRedaguoti

Džininas Akebinas

Čojuras

Kisamis Hošigakis

Mangetsu Hozukis

Kušimaru Kuriarare

Raiga Kurosuki

Jimpačis Munašis

Amejuri Ringo

Fugukis Suikazanas

Istorija Redaguoti

7 Nindzės kardininkai iš miglos kaimo yra nindzės, kurie parodė geriausius įgudžius per Kruvinosios miglos baigiamajį egzaminą. Taipogi, nariai labai troško jėgos, tai kaikuriuos privedė prie pabėgusių nindzių, pavyzdžiui Zabuzą Momočį. Kisamis Hošigakis tapo organizacijos nariu po to, kai nužudė Fugukį Suikazaną, pasirodo pastarasis buvo išdavikas, kuris nutekinandavo informaciją priešams. Bet vėliau Kisamis paliko šią organizaciją, nes jis atliko pora neužsakytų nužudimų ir bandė įveikti valdžią. Palikęs Kirigakurę, jis įstojo į Akatsuki. Zabuza Momočis, po kiek laiko taipogi paliko šią organizaciją, taip atsitiko todėl, nes jis bandė nužudytį Mizukagę. Prieš išvykdamas, jis sutiko berniuką vardu Haku, kuris turėjo unikalų kekkei genkai. Zabuza nusprendė berniuką pasiimti kartu. Nuo to laiko, organzacijos narių skaičius pradėjo mažėti, ir po kiek laiko Kirigakurėje liko tik vienas Miglos kardininkas - Čojuras.

Pasak nindzės iš susivienijusių nindzių pajėgų, paskutinė karta buvo stipriausia visoje organizacjos istorijoje. Hozuki broliai, Mangetsu ir Suigetsu treniravosi, trokšdami įstoti į 7 miglos nindzių kardininkų organizaciją kartu. Mangetsu pavyko įstoti, ir jam pavvyko įvaldyti visus 7 kardus. Bet vėliau jis mirė, o Suigetsu pagavo Oročimaru.

II dalis Redaguoti

Per ketvirtajį nindzių karą, Kabutas Jakušis panaudojo Iškvietimo technika: netyro pasaulio reinkarnacija, kad prikeltų senają 7 miglos nindzių kardininkų kartą. Grupėje, kuri užpuolę susivienijusių nindzių pajėgų trečiajį divizioną, Garis ir Pakura buvo ir Zabuza, jis panaudojo iškvietimo techniką, ir iškvietė likusius 6 miglos kardininkus į karo lauką. Po to, Mangetsu, panaudojęs tą pačią techniką iškvietė beveik visus kardus, tam jis panaudojo ritinėlį, ir daugelis kardininkų įgavo pranašumą prieš trečiajį divizioną kai juos pridengė Zabuza su savo slėpimosi migloje technika. Tačiau, jau antrają dieną, visi minėtosios kartos kardininkai jau buvo įkalinti. 
Swordsmen Summoned.png

Iškviesti visi kardininkai

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki