FANDOM

Skraidančio Perkūno tehnika - tai technika sukurta antrojo hokagės Tobiramos Senju, kuri leidžia naudotojui nusiteleportuoti į tam tikrą pažymėtą vietą. 
1000px-A attacks Minato.png

Ši techniką leidžia naudotojui nusiteleportuoti...

Minato flies to a kunai.png

...į pažymėtą vietą.

ApžvalgaRedaguoti

Norint aktyvuoti šią techniką, vartotojas įdeda specialų antspaudą, kad pažymėtų numatytą paskirties vietą. Po to kai tai padaroma, jis gali įeiti į matuojamąją tuštumą, kuri akimirksniu jį nuteleportuoja į antspaudo vietą. Taip pat šios technikos pagalba galima teleportuoti daiktus ar žmones, kaip Minatas teleportavo Kurama iš Konohagakurės.

NaudojimasRedaguoti

Tobirama Senju Redaguoti

Kaip šios technikos kūrėjas Tobiramos įgūdžiai su šia technika buvo puikūs. Tobirama savo gyvenimo metu buvo pripažintas kaip greičiausias nindzė. Jis buvo pakankamai greitas, kad ne tik atitraukti Obito Učihos Tiesos siekianti rutulį ( truth - seeking ball). Jis sugebėjo teleportuoti ne tik save, bet kartu ir žmones.

180px-Tobirama's FTG seal.png

Tobirama ženklina techniką.

Naudodamas savo sukurtą techniką jis taip pat spėjo ją patobulinti ir sukurti kitas labai panašias technikas pvz.:  Skraidančio Perkūno Slash ir t.t

Minato Namikaze Redaguoti

Dėl jo žygdarbių su šia technika jis buvo vadinamas geltonuoju blyksniu.  Minato dažniausiai per kovas naudodavo savo specialų kunai, kurį išmėtydavo visame kovos lauke, kad bet kada galėtų prie jo nusiteleportuoti. Šio dalyko dėka Trečiasis šinobių karas buvo laimėtas. 

Minato kaip Tobirama sukūrė kelias Skraidančio Perkūno naujas technikas.  
180px-Seal For The Flying Thunder God Technique.png

Minatas ženklina techniką.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki