FANDOM

Susipažinkime: Narutas Uzumakis!
Naruto Hiding.png
参上!うずまきナルト, Sanjō! Uzumaki Naruto!)

Epizodas

Narutas #1

Sekantis

Mano vardas Konohamaru!

Manga

1 skyrius

Veikėjai

Šinas Aburamė*Iwana Akame*Čodžis Akimičis*Bekko*Gamabunta*Sakura Haruno*Hinata Hijuga*Ibara*Kiba Inuzuka*Kurama*Mizukis*Minatas Namikaze*Šikamaru Nara*Hiruzen Sarutobi*Tsubaki*Sasukė Učiha*Iruka Umino*Narutas Uzumakis*Jajirobi*Ino Jamanaka

Taktikos

Kūno mirktelėjimo technika*Nematomumo apsiausto technika*Klonų technika*Aštuonių trigramų technika*Užanspaudavimo stilius*Keturių simbolių antspaudas*Daugybinė šešėlinių klonų technika*Seksuali technika*Šešėlinių klonų technika*teleskopinė technika*transformacijos technika

Įrankiai

apsauginis švarkas*Kaktos raištis*Kunai peilis*Ritinėlis*Antspaudų ritinys*Šurikenas

Susipažinkime: Narutas Uzumakis! (参上!うずまきナルト, Sanjō! Uzumaki Naruto!) yra epizodas 1 originalioje naruto Animėje.

SantraukaRedaguoti

Narutas Uzumakis yra pokštininkas kuris nuolatos pridaro bėdų Konohagakurėje. Didžioji kaimo dalis nekenčia jo, bet jam patinka visas dėmesys kurį jis gauna kaedangi jis neturi nei šeimos nei draugų. Nors jis sako, kad yra talentingas šinobis kuris kadanors taps Hokage jis nesugeba padaryti net paprasčių paprasčiausios taktikos tokios kaip šešėliniai klonai. Kai dėl šios priežasties jis neišlaiko akademijos kurso vienas iš jo mokytojų vardu Mizukis pasako jam, kad jis galėtų pavokti antspaudų ritinį tam, kad jis galėtų išmokti slaptas technikas ir tam, kad jis tobūlėtų vardan Hokagės titulo siekimo. Kai Narutas sėkmingai pavogė ritinį vienas iš jo mokytojų vardu Iruka Umino suprato, kad Narutas buvo apgautas. Iruka apsaugo Narutą nuo Mizukio kuris ketino pats pasiimti ritinį. Mizukis papasakoja Narutui apie devinuodegį kuris yra užantspauduotas Naruto pilve nuo jo gimimo  ir, kad dėl to visas kaimas nekenčia jo, o ypač Iruka, nes dėl devinuodegio kaltės Irukos tėvai mirė. Iruka pasakė, kad tai netiesa ir, kad Narutas nekaltas dėl visko ką pridarė devinuodegis, be to jis prisipažino, kad augdamas irgi taip pat elgėsi kaip jis. Narutas patiki Iruka ir panaudoja savo naujai išmoktą techniką: Daugybinė šešėlinių klonų techniką ir nugali Mizukį. Nustebęs, kad Narutas įvaldė tokią sudėtingą techniką Iruka oficialiai paskelbia Narutą nindze ir pasako, kad visdėlto jis turi šansų tapti Hokage. 

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki