FANDOM

Tobirama Senju

SenjuTobirama2

Tobirama

Vardas Tobirama Senju
Japoniškai 千手扉間
Suromėnintai Senju Tobirama
Asmeninė Informacija
Gimtadienis Vasario 19
Lytis Vyras
Aukštis II dalis- 182.3 cm
Svoris II dalis - 70.5 kg
Santykiai
Gimtasis Miestas Konohagakurė
Atstovybės Konohagakurė
Klanas Senju klanas
Profesija Hokagė
Komanda Tobiramos komanda
Partneris Haširama Senju (brolis)

Navakis (proanūkis)

Nindzė
Sugebėjimai
Jutsu Čakros jautimo technika

Vandens elementas: vandens banga

Vandens elementas: vandens drakono kulka

Vandens elementas: vandens siena

Įrankiai Žaibo dievo kardas
Tobirama Senju (千手扉間, Senju Tobirama) buvo antrasis Konohagakurės Hokagė (二代目火影, Nidaime Hokage, kas reiškia „Antrasis ugnies šešėlis“). Jis yra iš Senju klano, kuris kartu su Učiha klanu įkūrė pirmąjį šinobių kaimelį – Konohą.

Antrasis Hokagė pasižymėjo savo vandens technikomis, taip pat pirmasis sukūrė ir panaudojo mirusiųjų prikėlimo techniką (Edo Tensei). Jo pastangomis buvo įkurtos Konohos karinės policijos pajėgos.

Biografija Redaguoti

Tobirama gimė Senju šeimoje, šalių karų laikotarpyje, ir buvo antrasis Butsumos Senju vaikas iš keturių. Jis ir jo broliai augo mūšio lauke, kuriame vyko karai su kitais klanais, ypač su Učihomis. Žuvus jo jaunėliui broliui Kavaramai, o vėliau ir Itamai, Tobirama su savo vyresniuoju broliu Haširama nusprendė, kad nauja šinobių sistema yra reikalinga, kad būtų sustabdytos vaikų mirtys – tai būtų aljansas su kitais klanais. Kažkuriuo metu tapo akivaizdu, kad Haširama mėgsta dažnai dingti tam tikram laikui išeidamas į mišką, tad jo tėvas paliepė Tobiramai pasekti savo brolį ir išsiaiškinti, ką jis ten daro.

Atsekęs Haširamą, Tobirama pamatė, jog jo brolis bendrauja su berniuku, kurio vardas Madara – jis buvo Učihų klano vaikas. Kai Tobirama apie tai pranešė savo tėvui, Butsuma liepė Haširamai kitą kartą įspausti Madarą į pasalą. Per kitą susitikimą Haširama slapta perdavė Madarai žinutę, kad jis yra spąstuose, todėl Tobiramai ir jo tėvui Butsumai nepavyko sučiupti Madaros, o pats Madara be to atsivedė ir savo šeimos narius. Jiedu susigrūmė, Tobirama prieš Izuną, Madaros brolį, bet niekas nelaimėjo ir visi išsiskirstė. Bėgant metams Učiha ir Senju tebekovojo. Tobirama vėl susigrūmė su Madaros broliu Izuna kaip ir pirmąjį kartą, bet šįkart jį sunkiai sužeidė.